søndag 20. november 2011

Julekort - fotoshoot




Behind the scenes..


Tenk nå er det snart bare 1 mnd igjen til jul!

For en uke siden fikk jeg tatt bildene til årets julekort.
Å ta disse bildene er like morsomt utfordrende hvert år.

Tre barn som helst vil gjøre noe helt annet enn å: 

"Jo - du må ha på deg skjerfet...bare bitteliten stund, for mamma ok?"
"sitt rett i ryggen", 
"se rett frem, ikke på meg", 
"nei...ikke drikk av flasken nå, den er egentlig bare til pynt", 
" nei, katten trenger ikke å tvangsholdes - det går fint at hun ikke er med", 
"prøv å se litt glad ut"
"Jo, DU må holde bokstaven J, for du sitter først...og JUL begynner med J"
"hold bokstavene i samme høyde..og ikke opp-ned"
"vær så snill, ikke gå - vi er ikke ferdig"

...........
Nå gjenstår det bare å få satt sammen ett fint julekort fra årets idylliske fotoshoot!


Ha en fin ny uke!

ps: Takk til alle dere som har lagt dere som følgere i det siste!!
Veldig veldig hyggelig!

6 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Hihi, nei det skal ikke være enkelt åfotografere de søte små:)

Jeg er sikker på at du har fått inn noen blinkskudd og at kortene blir fine!

Skjønne barn!

Fru Fjeldhammer sa...

Det skal ikke være enklere for deg enn for meg..*S*

Blir nok fine bilder!
Digger sugerørene...

klem

Sommerjenten sa...

Hehe, det er ikke enkelt det der nei! :) Men bildene blir superfine! Vi har nettopp vært å tatt utebilder idag av guttene, så er veldig spent! :)

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem Lene

Eli Kristin Magnussen sa...

Haha, så herlig. Alt har sin sjarm, men det er tøffe tak å få ungene til å spille på lag samtidig! :D Jeg har 4 stk som helst bør være klar samtidig og følge mamma's rooolige instrukser, not! :D

Småglimtene så bra ut, tvi tvi for at du fikk mange gode blinkskudd! ;)

starsathome sa...

Nydelige bilder og tekst!Det er sånn det er ,enkelt og greit=)
Jeg har gitt opp og lager heller kort m flere enkelt bilder på,noe med å velge sine kamper,hehe

Resultatet ditt blir nok fab uansett=)
Klem K

Anonym sa...

jeg hadde tenkt at jeg skulle lage julekort med bilder i år jeg også - men kanskje jeg heller bør ta et av de fine fra i sommer?? Vi får se, men akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme i mål med så mange ting...