søndag 29. mai 2011

Stille før stormen...


Sakte men sikkert nærmer vi oss flytting! 
Den 9 juli skal de nye eierne overta huset her, så innen den tid må huset være tømt og vasket ut.

Foreløpig skjer det egentlig ikke så mye, vi er i en litt sånn vente-periode akkurat nå, 
men om 2-3 uker kan vi begynne å pusse opp i det nye huset!!
Håpet er at vi kan få malt barna sine rom før vi flytter inn. I mellomtiden prøver vi å benytte tiden til å  pakke her, slik at vi kan bruke tiden i ny-huset når den tid kommer! 

Gleder meg til å komme igang i nytt hus,
det er nemlig litt tomt og stusselig å bo i ett hus som er halvt nedpakket - 
veldig lav kosefaktor her nå for å si det sånn...

Til slutt ville jeg GRATULERE alle dere som er blitt nominert til GLANSdagen! 
Det er velfortjent - dere har fantastiske blogger alle sammen!
Gleder meg på deres vegne!!

Ha en koselig søndagskveld!

8 kommentarer:

Anonym sa...

vil oenske dere lykke til med flyttingen - forige gang jeg flyttepakket - holdt vi paa i 3 uker - vi pakket i trenger naa, kan trenge og skal ikke aapne opp foer vi er i nytt hus ( de aller fleste av disse eskene ble ikke aapnet foer 3 aar etterpaa....Lykke il - en ting jeg laerte jeg skal gjoere til evt neste gang er aa skrive liste over hva som finnes i eskene og nummerere eskene - en del av eskene maatte nemlig bli aapnet i loepet av disse 3 aarene og en del ting fant jeg ikke foer jeg flyttet inn i nytt hus - fryktelig slitsomt!! Gleder meg til aa foelge med i flytte/opppussing/ tilpassing i nytt hjem!!!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Oi, så spennende da. Bare 2-3 uker til dere kan starte i det nye huset;). Det blir garantert lekkert, og gleder meg til å se hvordan dere får det;).

Fortsatt lykke til med nedpakking, det er vel litt av den kjipe jobben med å flytte. Kan ikke si jeg ser frem til det når vår tid kommer... Men, det er ennå leeeenge til;)).

Fortsatt god søndag.

Klem fra Marilinn

Ingvild sa...

Dere også har travle og spennede tider forran dere!

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Kjøkkenet vi har valgt er Herregård fra sigdal!

Lykke til med kjøkkenvalget og alle andre valg dere har forran dere! Blir spennende å følge med!
Klem,I

Lilli@Home sa...

Ønsker deg lykke til med pakking og flytting, tiden går fort og vips så er du i gang med oppussing av nye huset. Ha en flott start på ny uke. Hilsen Lilli

Nina B. sa...

Skjønner at det er litt kjedelig med den "midtimellom-perioden". Vi er der snart selv ;) Men du så deilig når en kommer i hus da!! DA kan en bruke tid på å pakke opp og ut og høyne kosefaktoren flere hakk!

MASSE lykke til med innspurten!

Klem nina

Mrs S sa...

Lykke lykke til med flyttingen!! Gruer meg til vi skal begynne å pakke ned her... Det er så mye arbeid!!! Men så er det jo også en fantastisk sjanse til å kvitte seg med gammelt rot,hehe;)

Kjempespent på nyhuset, så blogg i vei!!

Stor klem

Heims verden sa...

Så spennende:D Dette vil jeg følge med på;) Kjempegøy med oppussing!

Nydelig blogg du har:D

Unknown sa...

SåensPennende tid dere har i vente! Lykke til med flytting og oppusing;)

KLEM