søndag 1. mai 2011

Rundtur - del 4

Stuen sett fra trappen

  
Åpen løsning

  
Kjøkkenet fikk nye fronter i høst. STÅT fra Ikea.

  
Litt detaljer - lurer på hvor jeg skal lage bildevegg i det nye huset...(Puter fra LIVING)

  
 I påsken beiset jeg terrassen - skimmergrå - ett slit, men jeg ble fornøyd med resultatet!

  
 Litt nye hagebilder, tatt i dag,  da naboen har fått opp flaggstang og flagget vaiet så fint i dag!



Da var det dags for siste del av rundturen! 
I dag er det kjøkken og stue som står for tur. 

 Vi har ikke verdens største kjøkken, men denne åpne løsningen av all-rommene har fungert veldig fint, og er noe jeg kommer til å savne når vi flytter. 

Det er også utrolig deilig å ha utgang til hagen rett fra stuen!

Litt vemodig å tenke på at vi (forhåpentligvis) snart skal overlate huset til nye eiere, 
så det var kjekt å ta en runde med kameraet - før vi pakker snippeskene våre og tømmer huset!

I løpet av kommende uke legges huset ut for salg, og om en drøy ukes tid blir det visning!

Veldig spennende dager i vente altså...!

Takk for at du tok deg tid til å bli med meg på denne lille rundtturen!

Ønsker deg en fin ny uke - 

her blir det klarkjøring til visning...

(Gleder meg så enormt til dette pakke, rydde -og vaske styret er over)

8 kommentarer:

Anonym sa...

veldig fine bilder og uttrolig mrosomt aa se huset ditt fra litt andre vinkler enn hva jeg har sett de siste 2 aarene hjemme hos deg!!
Ha en kjempe fin uke - gleder meg til aa foelge med paa tiden deres framover!!

Anonym sa...

Jeg kunne flyttet dit med det samme.
Ferdig hus er drømmen akkurat nå:) Kjempe fint.

Beate

KATRINES INTERIØR sa...

Så utrolig NYDELIG dere har det, helt fantastisk! Hvor bor dere? Kanskje vi må kjøpe ;))

Anne Grete sa...

Dere har det uuuuutrolig flott!! Forstår det er vemodig å flytte derfra. Har dere kjøpt nytt hus?

Klem

Stjärnor & Champagne sa...

Snyggt...Och det här skall ni lämna men jag antar att det är till något ännu bättre:) Stor kram Anne

OVER OG UT! sa...

Kanon fint!!!tror salget går fort der ja! masse lykke til!!!! Du kan iallefall være stolt av huset, for det er nydelig.. skjønner det er litt vemodig å selge.... klem AB

Jannicke sa...

huset er veldig flott! dette kommer nok til å gå fort unna - lykke til! Klem J.

Jeanette sa...

Flott blogg du har!Fargen på terrassen er kjempe lekker;)Kan jeg få spørre hvem som lager den?Hadde vært perfekt hos meg.

-Legger meg til som følger:)