mandag 30. mai 2011

Kjøkken planlegging


Kjøkkenet er ett av rommene vi kommer til å prioritere først når vi flytter. 
(Barnerommene har også høy pri.)
Dette er også det rommet som krever mest planlegging. 
Så mens mannen bruker lange ettermiddager og kvelder i ny-huset for å
rive i "hybelen", så bruker jeg (vente-) tiden på å tenke ut hvordan vi skal ha det på kjøkkenet. 
Over ser dere litt hva jeg har tenkt så langt...
PS: helt uten å konferere med lommeboken!

Det kommer kanskje ikke som en overraskelse at det er 
New England stilen vi vil satse på også her ;) 

Da huset ligger ved sjøen synes jeg at New England, og sommerhus-stilen vil passe veldig bra!

I løpet av uken håper vi å få tatt en tur rundt til noen forskjellige kjøkken-leverandører..
det er så mange muligheter - og ikke minst priser.

Utrolig spent på å se hva vi klarer å "sy" sammen til slutt!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Husk aa bruke Ikea paa det de er verdt - PRIS og kombiner det med hva som maa til for aa faa foelelsen HELT slik dere vil ha det!! Gleder meg saann til aa se!!
Det bildet med hvit hvitt hvitt digger jeg bare - syns Kjersti med bloggen Kjerstis lykke har litt den stilen du refererer til bildemessig - det og med en blanding med HELT ENKELTs stil...kjempe flott!!

kjersti sa...

Deler glatt de tankene dine:)
Er jo veldig fan av landsted kjøkkenet deres, og det går jo litt i denne stilen det også:)
Planlegging er GØY!

Klem

mi-rachel sa...

kommer til å bli galfint!!

Anne Grete sa...

Åhhh, så spennende! Gleder meg til å følge deg i prossessen. Vi har et forholdvis nytt kjøkken som jeg er fornøyd med, men det er alltid ting man har lyst å gjøre for å gjøre det litt mer "vårt".

Klem

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Dette liker jeg - spennende og følge deg videre!

Klem

Jannicke sa...

..dette blir veldig bra! Minner om kjøkkenet på sommerhuset deres - og det er jo knallfint!

Klem J.

Hanne Mette sa...

Dette kommer til å bli knallfint! Planleggingen er halve moroa og det er du god på ser jeg.
Klem fra Hanne Mette

Joy sa...

Åh, detta blir spännade att följa med på! Du är s¨flink till att få det till!
Vi är precis färdiga med vårt kök. Det var en himla jobb, så nå blir det inte mer oppussing hos oss for en tid, hihi..

Ha en fin dag! Kram JOy

Mrs S sa...

Ja du kan tro jeg også er spent på hva du klarer å sy sammen til slutt ;-D Du er jo bare så dytig, så det blir nok en drøm av et kjøkken! Gleder meg sånn til vi også skal begynne planleggingen av nytt kjøkken;)...

Stor klem fra meg <3