søndag 3. april 2011

På tide å dele en liten hemmelighet!


Det er stille på bloggen min for tiden, men det er fordi det skjer så mye annet om dagene. 
Vi skal nemlig flytte(!?!), og akkurat nå holder vi på med å gjøre vårt eget hus (og hage) klart for salg!

Det er spennende og travle tider og det er jo helt typisk at det er først når man skal selge, at man får gjort alt som ellers har blitt utsatt! 

I dag har stort sett jobbet utendørs og fått rensket opp i hagen og fått ryddet masse.  Det var nesten litt vemodig å vite at dette var siste gang jeg skulle ha våropprenskning i denne hagen.... 


 Hvor skal vi flytte lurer du kanskje på? 

Vi skal overta / kjøpe barndomshjemmet til min mann, da hans foreldre nå var klar for noe mindre og har kjøpt seg en leilighet.  

Selve flyttingen skjer ikke før til sommeren, etter skoleslutt. Barna må skifte skole, så da passer det veldig fint å flytte mellom to skoleår. Vi flytter ikke så langt, ca 10 min med bil fra der vi bor i dag, men det blir likvel ny skole. 

(fra høsten epleplukking i svigers hage)

Vi gleder oss veldig til å få større hus og en garasje,  men det gjør jo heller ingenting at det eiendommen har sjøutsikt og epletrær i hagen!  

Jeg synes det er utrolig fint å tenke på at våre 3 barn, skal få vokse opp i de samme fine omgivelsene som min mann gjorde! Dette er jo ett sted barna allerede har tilbrakt mye tid, så jeg ser at de finner en trygghet i dét - når vi først skulle flytte!

Så ja, travle men veldig kjekke tider i vente!

tusen takk til alle dere som jevnt og trutt er innom bloggen, selv om det ikke er så mye jeg byr på for tiden...

25 kommentarer:

meaningmoon sa...

Så koselig nyhet da! Lykke til med salg og flytting:))

Systrene Nilsen sa...

Masse lykka til! Det blir stas..

Gler oss til å sjå bilder.

Klem Frøydis

ELLEMELL sa...

da kan man godt forstå at det er mye som skjer hjemme hos dere! Spennende å flytte da, også til barndomshjemmet til mannen da- må være veldig koselig!
klem ellemell

KROnPRINSESSENE sa...

Så kjekt for dere... Gratulerer!
Dette var en spennende og god nyhet.
Gleder meg til å følge deg på ferden mot nytt hus ;)
Klem May Helen

Jannicke sa...

spennende!! gratulerer så mye :o) :o)
Klem J.

Fru Fly * Heidi sa...

Så gøy, gratulerer!!! Vi er på husjakt om dagen, men det er jammen ikke lett å finne noe. Vi vil bo i noenlunde samme område, men det virker helt umulig når vi vil ha større hus, mer luft, hage osv.:) Heldige dere som har barndomshjemmet til mannen, koselig når huset har historie for dere også!:) Lykke til i prosessen fremover, gleder meg til å følge med og se bilder! Klem

Anonym sa...

aaa saa spennende - men som du sier sikkert masse jobbing - MEN jeg gleder meg naa til aa foelge dere inn i nytt hus jeg da;-) Hold oss oppdatert med nye bilder NAAR du kan - jeg vil i allefall se!!!!

Marte sa...

Spennende og gøy!! Lykke til med salg:)

Marte

melis sa...

Gratulerer:) Så spennende! Det blir så gøy å følge deg i nyy hjem - mye lerreter å fylle:) Mmmmmm, sjø og epler høres ikke særlig dumt ut her jeg sitter i hovedstaden - riktignok med sjøen i nørmeten, men ingen epletræer eller gress under tærne...

Spennende spennende - vi gleder oss med deg:)

Unknown sa...

Oi, så utrolig spennende! Gratulerer. Gleder meg til å se.
Jeg kjenner til alt med lite tid til blogg og en travel hverdag:)

Ha en super uke!

Jatte sa...

Så spennende da!
Lykke til med ordning ute og inne og salg av huset deres ;)

Klem Jatte

Fru Schenk sa...

Så moro!
Gratulerer så mye og lykke til med klargjøringen av huset :o)
Hilsen Ingebjørg

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så moro - og spennende! Gratulerer så masse med beslutningen!!
Jeg var helt sikker på at du var gravid da jeg leste overskriften på siden min. *ler*

Kos dere masse med alt siste gang :)

OVER OG UT! sa...

WOW!Spennende! Masse lykke til!!!! Gleder meg til å følge dere i prossessen via bloggen...om du får tid å blogge da :-)))

Supersnuppa sa...

Så spennende!
Gleder meg til å følge deg i prosessen!
Vemodig, spennende og artig!

Klem klem

Nina B. sa...

Gratulerer med huskjøp, høres jo ut som en drømmesjanse! Må jo bare hoppe på noe slikt!

Lykke til med hussalg!

Hilsen Nina

Unknown sa...

Så kjekt!
Lykke til med alt, jeg vet hvor stress det er å flytte...
Blir spennende å se mer av det nye hjemmet :)

mali-mo sa...

Så spemmende med flytteplaner...blir kjekt å se hvordan dere får det der ;)

Jorid + NOE Blog sa...

Så spennende! :)) Gleder meg til å følge med! Lykke til med salg og alt som er. Spennende å flytte inn i barndomshjem!

Ha en fin kveld!
KLEM

Dittemor sa...

Lykke til! Jeg har utfordret deg på bloggen min...

Hem och Lycka sa...

Vad spännande, grattis!

kram Mia

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Så kosleig da. Blir deilig med større plass og stor hage kan jeg tenke meg. Regner med du legger ut bilder av huset etter hvert;).

Lykke til:).

Klem fra Marilinn

Stjärnor & Champagne sa...

Stort grattis, vad kul. Skall bli roligt att se vart:) Kram till dig vännen

Tina sa...

Lykke til.
Rigtig fin blog har lagt mig til som fast følger og vil glæde mig til at følge jer i jeres nye hjem..
God påske herfra - Tina

Made by KKann sa...

Ojojoj - det er travelt ja!!..men akk så spennende - gleder meg på deres vegne!!

..åsså ved havet - misunne misunne misunne!!

God Påske!

KlemKKann