torsdag 28. april 2011

Velkommen inn på rundtur - del 1




 Det går fremover med hus-salget. 
I dag har vi hatt både takstmann og fotograf på besøk, og neste uke legges huset ut! Spennende!

I anledning at fotografen skulle komme, har hus og hage vært s t r i g l e t  i dag 
- derfor benyttet jeg sjansen til å knipse masse bilder.

Tenkte at det nå var en fin tid å ta dere med på en liten rundtur i huset som vi snart skal forlate...

Det ble så mange bilder at jeg rett og slett må dele rundturen opp i flere innlegg. 
Denne gangen viser jeg hus og hage! Har egentlig ikke vist så mange bilder av selve huset 
- men nå får dere så hvordan det ser ut!

Tilslutt må jeg bare skryte av fotografen vi hadde her - han var super dyktig, og lot meg henge med rundt. Kjempe spennende å følge med og se alt ekstra utsyret som han brukte. Blir artig å se vidvinkel bildene - det er jo ikke noe jeg tar!

Neste gang blir det bilder fra underetg. og entreen!

Takk for at du stakk innom!

4 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Superfine bilder!:) Jeg er faktisk veldig spent på prospektet jeg, vi er jo på husjakt om dagen. Og jeg vet jo at huset deres ligger i "vårt" område!:) Vi skal på en visning på mandag på et veldig interessant hus, ellers har det ikke vært mye på markedet den siste tiden. Skal bare se at vi dukker opp på visning! Lykke til videre i prosessen, spennende! Klem

Fru Fly * Heidi sa...

Stemmer det, det er et rødt hus på Slåtthaug vi skal se på mandag!:) Jeg var hos en kollega/venninne som er nabo til det huset i dag, så vi er litt giret på det... Farlig og ikke så lurt å bli sånn, men det er ikke så lett å styre seg når man er i moduset. Det er få hus som er perfekte, ei heller dette - men potensialet er der. Vi lengter veldig etter litt mer plass og helst litt tomt med hage nå. Så hvis vi ikke allerede har kjøpt det røde, kommer vi kanskje på visningen hos dere. Spennende!:)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så spennende, men hvor i landet er det du bor?!
Klem Anna

Livy sa...

Heisann!
Spennende tid dere har i møte :-)
Utrolig flotte bilder, fra et vakkert hjem!

Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy