fredag 29. april 2011

Rundtur - del 2







Bildene i dag er fra underetasjen og entreén vår!

Når vi kjøpte huset for 7 år siden, hadde de tidligere eierne stengt igjen den nederste etasjen, og laget en provisorisk (i mine øyne) leilighet nede. 

For oss var det aldri aktuelt å leie ut,  vi så hele tiden for oss at vi skulle åpne opp, da vi trengte plassen. Etter ett par år satte vi igang,  og hvis du vil se noen før/etter bilder fra den prosessen kan trykke her, og lese ett av mine aller første innlegg ;)

Ha en fin, royal fredagskveld!


5 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Åh... det er utrolig flott! Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig og ivrig jeg. Du har jo så god smak og jeg vet jo bare at resten også er kjempefint! Kan jeg spørre hvor stort huset er totalt sett? Ha en herlig kveld! Her males det...:) Klem

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt, riktigt fint!

kram Mia

Fru Fly * Heidi sa...

Ja, vi (mest mannen p.g.a. malinglukten) maler på skapet til barnerommet vi kjøpte i dag.:) Det var et helt greit furuskap som blir fint med maling og nye knotter.

130-140 kvm ja? Da er det nok litt for lite ifht. hva vi ønsker oss nå. Tror dere har et veldig innholdsrikt og veeeeldig lekkert hus, men det er det med plass og romslighet som jeg kjenner jeg har veldig lyst på nå. Vårt hus er vel 140 kvm, men ingen muligheter for påbygg. Dessuten savner jeg litt utsikt og/eller luft, vil helst litt opp i høyden, men det er slett ikke sikkert vi kan få. Vi må visst velge litt tror jeg.;) Det på Slåtthaug er ganske midt i blinken slik jeg ser det for meg nå, håååper bare det ikke er så mange andre som er interesserte (I wish:)

Mjuka sa...

Åh så fint du har det!!! Helt underbart.
Ha en fin lördag!
Kraam Malin

signerat 71 sa...

Vilka härliga bilder.
Nu ska jag kika på före och efter bilder av lägenheten...
Ha en skön helg.
Kram Jenny