torsdag 24. mars 2011

Fine dager!


Hei alle sammen! 

Seriøs bloggtørke hos meg, og ikke er jeg mye rundt på andre blogger heller. 
Forhåpentlig bedrer det seg i takt med lysere dager og snev av vår!  

Tenkte likevel det var på tide at jeg gav en liten lyd fra meg! 
Først og fremst for å takke for alle de koselige kommentarene dere legger igjen -
jeg blir så glad over å lese dem alle!!

G l a d er ett lite stikkord for tiden også! I dag kunne jeg puste lettet ut over årets skatteoppgjør - og attpåtil fikk jeg billett til Rihanna konserten her i Bergen!! ;D

I tillegg ser det ut som at noe vi har sett frem til og gledet oss til,
 er mye nærmere enn tidligere! 
Hva det er skal jeg dele med dere litt senere!

Håper alle har det fint - og at våren ikke er så langt unna der du bor! 
Neste uke blir det uansett lengre lyst, og bare det er svært etterlengtet denne gangen!!

See you!

8 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så hyggelig at du har mye å glede deg over for tiden.
Jeg gleder meg over våren som virkelig har tatt tak her på Østlandet. Gradestokken passerte +30 i min lune krok på terrassen idag ;-)

Vårklem fra Lykkeliten

Ragnhild S sa...

Åååå, heldige du med Rihanna-billetter! Og gratulerer med skatten;) -Havna jaggu dugelig på plussiden vi også, heldigvis! (Men var temmelig stressa noen dager her fordi jeg ikke kom meg inn på altinn)
Ååå, nå ble jeg spent på hva det er dere har nært forestående;) Så spennende;)

Vakre bilder hos deg som alltid, skjønne du;)

Stor god klem;)

Hanne Mette sa...

Koselig med innlegg fra deg igjen. :) Litt bloggtørke har vi vel alle innimellom. Håper det gir seg med lysere dager og VÅR!
Klem fra Hanne Mette

Supersnuppa sa...

Hyggelig å høre fra deg igjen!
Nå er jeg spent på hva du har i vente... Artig.

Her hadde vi vår forrige uke, men nå kom det jammen meg snø igjen. Sukk... Jeg har vært ute og måket snø i dag, og det har vi ikke gjort siden tidlig februar her på pynten.

Unknown sa...

så kjekt at du fikk igjen på skatten og at du skal på rihanna, heldi :)
god helg!

mi-rachel sa...

kjekt med innlegg fra deg! :)

Unknown sa...

Hei Maj Nan!
Jeg vet hva du gleder deg til...
Hilsen Thomas Bang

Made by KKann sa...

Hei hei - titter innom for å si GOD HELG!

KlemKKann