tirsdag 29. juni 2010

USTABILT




Herlighet så ustabilt været er her på vestlandet for tiden! Sol, varme, kulde, regn og vind om en annen og det gjerne på en og samme dag. Akkurat nå bøtter det ned og det er ikke mye som tyder på at vi nærmer oss juli, og ikke kan vi fortsette på malingen av huset heller.
.
Og når man trodde man kunne glede seg til Frustrerte Fruer, så er det jammen fotball på TV istedenfor....
.
Fikk meg en shoppingrunde i ettermiddag - det lyser jo alltid opp tilværelsen- så jeg skal ikke klage ;)
.
Bildene i dag er fra det andre jenterommet i huset!

15 kommentarer:

På landet vid havet sa...

Hoppas både vädret blir bättre och att fotbolls VM är över snart! ;)

Sååå himla fint barnrum!

Ha en bra vecka!
Kram Mia

Bo med Lena sa...

Et utrolig koselig rom!! Og du, tusen takk. Du husker ganske bra:) Jeg har 4 juli og Julie (vår største) har 1 juli.

Ønsker dere en flott sommer, med bedre vær enn dere har nå.

Bo med Lena sa...

Gratulerer til deg også da!! Det husket jo ikke jeg...ør som jeg er;)

Vet alt om trangen til å ha kontroll. Mannen min blir litt gal av meg:) men det er jo ikke vondt ment..he he. Det blir sikkert en fin feiring! Er det rundt?

Min dag blir feiret på kosetur/helg til Gøteborg (betalt av snille svigerforeldre).

mi-rachel sa...

nok en nydelig jenterom!

Unknown sa...

Lekkert barnerom! Jeg tenkte du sikkert hadde lånt bilder fra et boligblad eller noe jeg, helt til jeg leste den siste setningen. :) Du er flink!

Her er det også ustabilt. Solarium neste...

Jannicke sa...

Knallfint! Du er flink :o)
Klem J.

Stjärnor & Champagne sa...

Ja vädret är som det är men just nu har vi så varmt här hoppas att ni också har det. Shopping är ju inte fel vännen=)=). Rummet ser underbart ut, så fint. Hoppas att allt är bra med dig/ Ha det gott Kramkram Anne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flotte rom du viser! :)

Her er det heller ikke ordentlig sommer, er lissom ikke godt vær lenge nok til at man får sommerfølelse. :P

Håper du får en flott uke!

Dronning Maud sa...

For et nydelig jenterom!! Du bor på vestlandet duja:) Jeg hadde så sterk følelse på at du var sørlending;)

ELIN sa...

Uforutsigbart vær om dagen ja, her på østlandet hadde vi veldig fint og varmt i går, og i dag er det regn og grått :( Håper det bedrer seg igjen. Ha en kos innedag. Klemmer fra Elin

Ocean showroom sa...

Kjempeflott rom!
Her er det ikke så aller verst temperatur, men ikke noe strandvær akkurat..., men det kommer vel etterhvert:)
Ha en finfin dag!
Klem, Lene

meaningmoon sa...

Ja skikkelig kjedelig vær hittil men krysser det som krysses kan for at det snur snart:)
Kjempe koselig rom, du er så flink å style!!!

Ha en fin kveld♥
Klem!

STYLIZIMO sa...

Huff da! Her må det nok litt trøste-shopping til ja:)

Fant bloggen din først i dag, og jeg må si at her var det mye fint å se på.
Legger meg til som følger, så vi "ses" snart igjen...

Sender litt go´vær fra California.
klem Nina

Jorid + NOE Blog sa...

Ja, du sier noe der, været har vært så utrolig ustabilt her i trøndelag også! :-/

Håper du får en fin kveld, nydelige bilder!
Klem Jorid

Eg ... sa...

I dag var det ingen fotball på tv, men då er det heller ingenting anna å sjå. Må innrømme at eg har sett mykje fotball...

i morra skal det visst bli litt sol - kos deg med det :-)