søndag 27. juni 2010

RYDDETID!


Når vi sier "ryddetid" tar det ikke mer enn ett n a n o sekund før vi får servert én million unnskyldninger for hvorfor det ikke kan ryddes.


Nei - det er jo selvfølgelig noen andre sin skyld for at det ser ut som det gjør
(som oftest lillebroren)


Men i helgen fikk jeg jentene med på en liten summer-cleaning...så nå er rommene så bra som de kan bli...
Ok...så gjenstår det litt...vi kan jo ikke slite oss helt ut!
.
Ha en flott uke!
.
Her er det fremdeles ett par uker til ferien inntreffer, men husmaling om ettermiddagen står på agendaen. Vi har kommet godt i gang på baksiden, og det er sååå deilig å endelig få byttet ut den mørke blå med lys grå!

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Ble så fint atte... her i huset er alt urettferdig.. og jeg har ikke gjort det!!

Klem

Jannicke sa...

Så utrolig fint jenterom! Lekkert med det hvite gulvet, og sart rosafarge på vegg... :o)

Rydding er ikke akkurat favorittoppgaven til mine "små" heller...

Ha en fin kommende uke!

Klem J.

mi-rachel sa...

hørtes ut som en kjent problemstilling!:)
veldig fint jenterom.
koselig hyller med masse koselig på!

Unknown sa...

For et skjønt jenterom! Kjempekoselig. God stemning her inne. :) Rydding er kjedelig, det er jeg skjønt enig i. Men så er det så deilig når det er gjort! Ha en herlig kveld. :)

meaningmoon sa...

Hehe kjenner godt til det, er somregel aldri de som har rotet:))
Men det ble jo veldig bra resultat hos deg da!!! Kjempe koselig jenterom♥
Ha en fiiin uke med mye sol, ser de melder veldig bra der oppe:))

Forever Love sa...

Et veldig søtt rom, med masse ting som ej ønsker seg hehe:)

Ha en flott start på uken.

Klem Tonje

Anonym sa...

Men hjelp så fint rom - veldig gjennomført:-)
Rydding er vel ikke det morsomste mine barn gjør heller..!
Ha en fin start på uken,
klem Hege.

Fru Fly * Heidi sa...

Superfint rom!!! Og så mange fine detaljer! Jeg kjenner forresten til unnskyldningene for å rydde ja.:) Ha en flott ukestart! Klem fra Heidi

Beate :-) sa...

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har fått det for meg at du er bittelitt fasinert av CupCakes?