søndag 27. desember 2009

Julekos

Vi har hatt noen fine juledager her på hytten og fremdeles er det noen dager til med hyttekos før vi pakker alle de fine sakene vi har fått til jul i bilen og vender snuten hjem.
Julaften var vellykket med deilig julemiddag, besøk av nissen (begge jentene har i år bemerket at de tror det er morfaren som er nissen, men Maja på 5 er likevel overbevist om at reinsdyrene stod borti skogen og ventet. ) og mange timer med pakke-åpne-kos.

I går hadde vi besøk av min mann sin familie. Det er kjekt med julebesøk og litt ut på kvelden hadde jentene en liten juleoppvisning med diverse julesanger - til stor applaus fra alle.
Skikkelig julevær med snø og klar himmel har vi hatt denne uken, og noen dager har vi kost oss ute med gløgg og julebrød. Aking har selvfølgelig også stått på agendaen for både store og små barn.




Dette er tredje julen vi feirer her på hytten (vi er annehver jul med mine foreldre) og vi synes vi klarer å få mer og mer julestemning her for hver gang...

Dette nydelige jule-sengeteppet har min mor sydd!

Stuen sett fra kjøkkenet
Vi var mange som fikk det vi ønsket oss til jul, men denne bilen som Mikkel fikk av tante og onkel tok kaka!! Var det ikke tøff?

Håper alle har hatt en fin og fredelig julefeiring!
(Beklager at jeg er en så dårlig medblogger for tiden, men jeg er innom dere innimellom og ser på de flotte julepyntete hjemme deres!)
Ha en fin romjul!

25 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Hytten deres er bare en drøm og i juledrakten var den - om mulig - enda finere!!! Veldig kjekt å høre at dere har fine dager! Kos dere videre i romjulen! Klem fra Heidi

Anonym sa...

nydelige bilder som vanlig og sååå mange pakker!!!
Vi har hatt julemat 4 dager til ende vi - så gjett om vekta går løpsk!!

Sissel sa...

For en utrolig fin hytte! Kan godt forstå at dere koser dere der ja.

Kjempefint sengeteppe forresten!


Ha en fin romjulstid!

mi-rachel sa...

nydelig julestemning på hytten deres.
virkelig!

Marte sa...

Så UTROLIG koselige stemningsbilder! Det ser lekkert ut!
Og bilen - suuperfin! Gøy for mor også;)
Nyt dagene!

Trude sa...

Kjempefine stemningsbilder fra hytta deres. Kan godt forstå at det er kjekt å feire juledagene der:-)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så nydelig hytte! Kjempekoselig pyntet til jul:) En slik bil fikk også min nevø til jul, den er skikkelig tøff! Fortsatt god romjul!

Villblomsten sa...

Høres kjempedeilig ut å feire julen på hytten :-)

God Jul og Godt Nyttår :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Ser du har tre søte små barn :-)
ville bare tipse deg om nettbutikken min for barn :-)
www.barneboden.no

Jannicke sa...

Så vakre bilder fra en nydelig pyntet julehytte!

Ønsker deg gode og rolige romjulsdager!

Klem J.

beate sa...

Å herlighet for en flott hytte!

Og så nydelig du har pyntet til jul!

ønsker deg en fin romjul

(tror jeg må kikke litt mer i bloggen din, her var det mye fint)

klem Beate

www.missfixtrix.com sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på. Gott nytt år / Johanna

Sjöboden sa...

Åh vad ni har det det stämningsfullt i er stuga! och vad många paket!

Kram C

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Oi, for noen flotte og stemningsfulle julebilder fra hytta deres. Kan vel bare forestille meg hvor godt dere må ha trivdes der i julen;-).

Skjønner det er en stund jeg har surfet rundt på alle bloggene. FOR en stilig layout du har fått på bloggen din. Den ser jo helproff ut den nå jo;-).

Fortsatt god jul, og et riktig godt nytt år!!

Romjulsklemmer fra Marilinn

Sivs hus sa...

Hei, Gosh - så nydelig hytte du har og vakre bilder du viser. Nyttårsklem Siv

Myhome sa...

Flotte bilder fra hytta!!!
Helt herlig julestemning:))
Ha en fortsatt deilig romjul, og Godt nytt år!
Klem Anita

Unknown sa...

En liten tur innom for å ønske deg og dine en strålende nyttårsfeirning :) Følger deg videre i 2010 jeg!
GODT NYTT ÅR

Stjärnor & Champagne sa...

Finfint vännen...Vill bara titta in och önska dig gott nytt år så ses vi nästa år...

Kramkram Anne

Fru Fjeldhammer sa...

Godt nytt år til deg og dine! Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010...

Klemmer i fleng!

Unknown sa...

Heisann.
Så mange nydelige bilder!
Knallfine!

Det ser ut som om dere har hatt en flott romjul:)

Godt nytt år!

Klem Linda

Made by KKann sa...

Ojojo - så masse flotte julebilder - flott stemning på hytta skjønner jeg - herlig!

Det har blitt sååå lite blogging hos meg i jule - jeg har rett og slett prioritert kos på sofa`n med strikketøy, bok og TV! Herlig!
Men vi blogges vel i 2010!

GODT NYTT ÅR!

KlemKKann

LYKKEBO sa...

Heisann...
Bare innom for å høre om alt står bra til med deg på nyåret:)

Klem fra meg:)

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vännen, var har du tagit vägen??

Kram Anne

Unknown sa...

Heisann! Og godt nyttår. :) Jeg sitter og nyter bildene fra hytta deres. Så mye inspirasjon å finne her nå når vi bygger hus. :) Jeg syns vifta dere har på hyttekjøkkenet er så fin! Hva slags merke er det, og hvor er den kjøpt hen? Hadde passet perfekt med en sånn vifte på vårt fremtidige kjøkken. :)

Håper du har det bra! Klem fra Hilde.

NUSSE sa...

For noen VAKRE bilder! Ser ut som det er tatt rett ut fra Vakre Hjem og Interiør! Er Jon like flink som deg til å lage fantastisk stemning i heimen?

Imponert. Punktum.

Klem fra Camilla ;-)