søndag 24. januar 2010

Intet nytt er godt nytt!




Oooops, det ble visst en veldig lang bloggepause fra denne kanten! Sånn kan det gå, men nå var det jammen på tide å få bort juleheaderen og få "dyttet ned" jule-innleggene!!
.
Bildene i dag har ingenting med innlegget å gjøre, men er av min lille sønn som nettopp har kost seg med det knuste pepperkakehuset...så bildene er ikke akkurat dagsferske!
.
Det har rett og slett ikke blitt så mye fotografering i den nye året....hverdagen tok oss fullstendig. Etter 2 gode uker med juleferie var det brått tilbake til den travle hverdagen med jobb, skole, barnehage og aktiviteter.
.
I tillegg har jeg plan om å bli kvitt endel "babykilo" nå (kanskje på tide når gutten er halvannet år)...og da må mor opp av sofaen, bort fra PC'en og BEVEGE seg istedet. Så det er kanskje den største årsaken til at det har vært ganske stille fra denne kanten en stund. Det er ikke uten grunn av kiloene MÅ bort nå...jeg skal nemlig inn en spesiell kjole om noen måneder....
.
Ellers så har vi bestemt oss for å få en katt! Neste helg henter vi en kattunge, så det er mye fokus på det nye familiemedlemmet for tiden. Det meste er kjøpt inn og jentene teller ned hver dag og er i en slags "vente på kattunge" transe!
.
I helgen har vi hatt besøk av min bror som bor i Bodø og min lille nevø. Det har vært kjempekoselig og jentene og M har lekt og lekt og lekt. De har kost seg kjempemasse sammen! Selv om det gjerne går en stund mellom hver gang de treffes finner de tonen med en gang når de møtes! Det er kjekt!
.
Håper alle dere andre har det fint på nyåret! Jeg har beklageligvis ikke vært flink å besøke dere (ref: ikke sitte så mye i sofaen-forsettet), men jeg skal nok etterhvert komme innom på besøk!
.
HEI SÅ LENGE!
.
ps: til dere som har spurt om viften/ventilatoren på kjøkkenet på hytten - jeg skal sjekke det og legge det ut neste gang!


18 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men åå, vad roligt, ska du gifta dig? Grattis i så fall!

Så söt liten på bild! Och så mysigt med kattunge.

kram Mia

mi-rachel sa...

hm..skal du gifte deg..eller kanksje du skal i noen andre sitt bryllup? søt liten mikkel.

Fru Fly * Heidi sa...

Koselig med en oppdatering fra din kant! Spent på om du skal gifte deg ja;)♥ Høres ut som dere har det bra ellers. Lillegutt er så søt! KLem Heidi

Jannicke sa...

Hallo hallo!!
Så vittig at det kom innlegg akkurat i dag! Jeg tenkte faktisk på deg i formiddag ;o)
Koselig med livstegn!

Spesiell kjole? Det MÅ jo være brudekjole det!!??

Du, når du skal rundt på en liten bloggrunde : Skulle gjerne visst navn og butikk på de hvite flisene dere har på kjøkkenet (over benkeplaten). Elsker de!

Klem fra meg.

Jannicke sa...

... jeg mener på kjøkkenet på landet :o)

Anonym sa...

heeei, der vr du jo!!
Godt å "se" deg igjen, bare kos deg, få bort babyfettet og håper vi får se noen bilder av den spesielle kjolen;-)

Bo med Lena sa...

Så godt å høre fra deg igjen. Var innom deg her om dagen og så du fremdeles var i julemodus:) Sånn er det når hverdagen tar en.

Skal du gifte deg? I såfall GRATULERER! Her har vi vært ute og gått av oss litt juleflesk på ski idag. Jeg kan jo ikke skylde på babykiloer. 6 år er vel litt lenge med tanke på ekstra graviditetskilo:)

et kjært hjem sa...

En spesiell kjole, så spennende...er det gifteplaner eller? Skulle blitt kvitt noen babykilo jeg også, men det var det med å bevege seg ja ;) Kjekt med innlegg fra deg igjen! Ha en fin kveld :)

Guttemamma sa...

Herlig å ha deg tilbake,vennen!!
Bride to be???
klem klem

Ocean showroom sa...

Høres ut som du går med bryllupstanker:)
Min "baby" er jo 2,5 år, så på tide å ta de kiloene for meg også;)
Ha en fin kveld!
klem, Lene

Anette Willemine sa...

Godt å se deg her igjen! Mmm, dette høres spennende ut. Har vi rett i at det er DEN kjolen du skal inn i?

Ønsker deg en deilig søndagskveld!

Klem fra
Anette Willemine

LYKKEBO sa...

Hehe.. Ser ut som en goood liten rakker;) Syns han har vokst i julen jeg;) Så gøy med liten pus da! tenker meg barna gleder seg:)


Klem

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhhhhh kära bloggvän du är tillbaka. Vad glad jag blir. Underbara bilder på snyggingen. Så fin han är men det är alla dina barn.
Stor kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Skall du gifta dig??? Åhhh grattis och vad kul.
Klem

Smineset sa...

Så bra at du er tilbake! Har vært innom titt og ofte! Hørte guttene koste seg veldig.

Gleder meg til mai!

Klem ;-)

Tre Kusiner sa...

Kjempe kjekt med ei oppdatering frå den kanten. Eg var nesten bekymra for deg. hehe

Inn i ein spesiell kjole? Så fantastisk kjekt.

Klem F

Ocean showroom sa...

:-) Nu blev jag nyfiken!! härligt med ett inlägg från dig igen. Ha en fin dag! Kram Alexandra

Emma - white avenue sa...

Vilken fin lay out du har på din sida! Blev verkligen supersnyggt!Vad mysigt med en liten kattunge! De är sååå söta!

Kram kram
Emma