lørdag 4. september 2010

Soverom - NIB utfordring!




Her er mitt bidrag til NIB sin septemberutfordring - soverom!

Jeg har sett gjennom mange av bidragene som er kommet inn - og jeg er helt imponert over hvor mange flotte soverom det finnes rundt om i blogglandia. Her var det utrolig mye inspirasjon å hente!!!

Vårt lille soverom er plassert i husets underetasje. Etter at familien ble større måtte vi voksne pakke sakene våres og lage oss ett soverom der vi før hadde ett TV-rom (som egentlig aldri ble brukt)
Rommet er ganske lite, sengen gikk akukrat inn, men vi sover jo bare her - så det går fint.

Hvis du vil se innleggene om flytte/oppussings prosessen kan du trykke her, og her!

Ha en strålende lørdag!
* jeg fortsetter med lørdagsvaskingen*

13 kommentarer:

I`Døsset sa...

Enkelt å lekkert..Lykke til

beate sa...

delikat og lekkert!!

klem beate

Hasigamas mamma sa...

Svalt, enkelt og nydelig!
Lykke til! Og ha en deilig lørdagskveld -etter vasken ;)
Klem
Lise

♥ Fyra årstider sa...

Underbat coh vackert.
Kram Lotta

Love Peace Pionies sa...

for et deilig soverom!!
fint bidrag.
må inn å se på flere. vårt er bittelitt uferdig. får hente litt inspirasjon og få det ferdig!
klem K

Jannicke sa...

:o) et flott bidrag! Masse lykke til! Klem J.

mi-rachel sa...

galfint.
just the way i like it!
det var engelsk å betyr..
..akkurat slik som jeg liker det:)

Anonym sa...

husker godt opppussinga;-) Fint dette soverommet - samme om det er lite...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Deilig og svalt soverom :))))

Tre Kusiner sa...

Hei min vakre vene brud:) Tusen takk for kommentar på bloggen. Såg du kor eg har henta inspirasjon til buketten? Du var med meg rundt i heile byen på jakt etter blomsterbutikk og blomsterdekoratør til å lage "herlegheita". Eg tok bilete av din bukett og hadde med meg:). Syns den var så fantastisk skjønn. Love u. Klem Gunilla

Forever Love sa...

Knallfint!

Lykke til:)

Klem Tonje

Stjärnor & Champagne sa...

Hej vännen...Hoppas att du mår bra och jag försöker få till bloggandet igen:) Mycket fint jag har missat här. Ha det så gott/ Kram Anne

VillaVårfrubakken sa...

Enkelt og fresht, sliket soverom etter min mening skal være.....lykke til