torsdag 2. september 2010

Plommeslang!









Det har vært en fantastisk høstdag i Bergen i dag, med sol fra skyfri himmel. Det var derfor en perfekt dag for å dra på plommeslang i mine svigerforeldres hage! Det var selvfølgelig en godkjent slang...

I hagen til mine svigerforeldre står det mange plommetrær og noen epletrær  - og nå bugner det regelrett over av herlige frukter! Heldige oss har fått lov til å bare forsyne oss av godsakene!

Som dere ser ble det en god fangst i ettermiddag, så i morgen tar vi med oss plommer på jobb, på skolen og i barnhagen!!


Vi skal nemlig plukke mer i helgen! 

6 kommentarer:

Jannicke sa...

Ja her bugnet det jo over av plommer!! Mitt plommetre ser ut til å ha tatt et hvileår ;o)
Flotte bilder fra plomme-slangen...
God helg! Klem J.

mi-rachel sa...

så herlige bilder!!
vi har to plommetrær som har tatt helt avgårde i år.
enoooomrt med plommer.

Nina B. sa...

Mmmm, slike plommer er jo bare de beste! Fikk også nettopp en kurv - nydelig ♥

God helg til dere!
klem

Mrs S sa...

Mmmmm, de plommene så gode ut!!! Riktig god helg til deg og dine :)

Smineset sa...

Åååå dette ser jo helt herlig ut! Jeg fant noen slitne ripsbær i hagen min i går, men det er jo ikke noe å skyte av... hihi ;-)

God helg!

Klem ;-)

Beate :-) sa...

Ahh, norske plommer er det beste jeg vet! Her i hagen har vi bare stikkelsbær og rips, litt kjedelig synes nå jeg.