lørdag 25. september 2010

Bursdagsfest x 2

       
 

 

 

 

I dag har vi gjennomført både barnebursdag og voksenbesøk i anledning bursdagen til T. Hun fyller 8 år på tirsdag og vi slo til med dobbel bursdagsfeiring denne lørdagen. Jeg synes det er vanskelig å klare å ha barne besøk etter jobb i hverdagen - så helgefeiring er det beste for oss!

Jentefesten gikk kjempefint - de spiste, pratet og lo. Det var dansing og miming og full rulle! Solen har vært fremme i hele dag så de fikk også løpe rundt ute!

Bordekkningen ble ganske lik som før - her har det vært fast bursdagsduk de siste 4 årene, og muffinsene hører med! I går droppet jeg den ordinære kaken og satset kun på muffins"tårnet". Derimot så bakte jeg muffinsene fra skrætsj istedenfor den lettvinte løsningen fra Toro som jeg har lent meg til før ;)

Når jentene har ferdig med kakespisingen var en liten gutt som så sitt snitt til en plass rundt bordet og for å forsyne seg med godsakene  - gjett om han koste seg!!


 



Senere i ettermiddag har vi hatt vi voksen/familie selskap med besteforeldre, tanter og venner. Veldig hyggelig og T har virkelig fått mye fint i dag!

Nå er det sofakos og bare avslapning - og i morgen blir det en laaaang tur. Det trengs etter dagen i dag!

Ha en fin helg - alle som titter innom!!

12 kommentarer:

meaningmoon sa...

Såå flott du har stelt i stand, god inspirasjon til neste bursdagsfeiring her i huset, det muffins stativet er på ønskelisten!!!

Jannicke sa...

ja, det der med muffinser og borddekking kan du!!
Gratulerer og vel blåst!
Klem J.

Jorid + NOE Blog sa...

Ååh, herlig dekket bord og mye godt!

Ha en fin kveld!
KLem Jorid

silje-sin sa...

Herlige bursdagsbilder, og gratulerer så mye til den store jenta! Nydelige bilder av lillegutt også, han er bare så skjønn:) Jeg ønsker dere en fortsatt god helg! klem fra silje.

Hanne Mette sa...

Mmmmm, så mye godt! Og så skjønne barn du har. Skikkelig søtnoser.♥

Ha en fin lørdagskveld.
Klem fra meg

Anonym sa...

Nydelig dekket bord ...!

Gratulerer med 8 åringen din ... ♥

Vi har også feiret med
familiebursdag idag,
22 små & store til
bords for å feire
skjønne Sofie som
fyller 8 år
til fredag ...!

Bilder på bloggen
kommer nok i morgen ...!

Ha en fin avslappende helg ...!

Klem til deg

Fru Fly * Heidi sa...

Gratulerer med den skjønne 8-åringen!:) Fint pyntet bord og masse godt... Og en søøt lillebror! God helg videre! Klem Heidi

Anonym sa...

Det ser bare helt fantastisk flott og herlig ut!! kan tenke meg de storkoste seg ja;)Og de nydelige barna;) Fikk inspirasjon til neste jenteselskap her i huset etter den flotte pådekningen;)) God tur i fineværet, det skal vi også;)) klem fra Hege

Lykkeliten sa...

Gratulerer så mye til ditt bursdagsbarn!
Vi feirer 14 årsdag her i huset, og muffins er fremdeles med så jeg skulle nok hatt et slikt lekkert tårn som ditt.
Kanskje jeg skal ønske med det når jeg fyller 45?

Klem Lykkeliten

Made by KKann sa...

Ojojo - så flott - flotte bilder!!

Grattis med bursdag!

..sånn duk..haha..har jeg også!!!

Ha en super fredag og god helg!

KlemKKann

Eg ... sa...

Gratulerer med overstått bursdagsfeiring... Ser ut som det var stas. Og gutten din er blitt så stor - ein skikkelig hjerteknuser :-)

Supersnuppa sa...

Så koselig! Denne bursdagsfesten er nå direkte årsak til at jeg følger deg videre. Knallbra partybord!