torsdag 19. november 2009

Mitt 7 bilde....


Da er jeg utfordet!! Det ble jeg av Linda med den koselige bloggen Huset på terrassen! Linda er ganske ny med egen blogg, og jeg oppfordrer alle til å ta en titt innom henne!!
.
Så var det utfordringen da. Jeg skulle finne frem det 4 eller 7 bilde, i den 4 eller 7 mappen, og dette er det jeg fant! Etter at jeg begynte å blogge er en STOR andel av bildene mine - kodak moments av hus, hjem, saker og ting... Tror jeg virkelig trenger en opprydning i mappene..JEPP.
.
Anyway, bildet er av ett nydelig søtt vegg-teppe min mor lagde til Maja når hun var baby!
.
Siden jeg synes det er så fint, slenger jeg på noen ekstra bilder av det...


Nå er det snart helg jenter!!!
.
ps: utfordringen går videre til den som vil ha den!!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Å herregud jag förstod nog inte den utfodringen på norska...Dum bloondin i Sverige!!! Men den är underbar som din mor har gjort till din dotter( det förstod jag hihi).

Kram till dig och jag hoppas att allt är bra/ Kram A

Anonym sa...

du, moren din er jammen kreativ hun også!!!