søndag 15. november 2009

72 kalenderposer er klar for bruk!




Jeg er godt fornøyd med egeninnsatsen denne helgen! Lørdag kveld fikk jeg nemlig gjort ferdig kalenderposene!
.
Én ting var å sy alle posene, men det tok jammen sin tid å sy ringer på alle båndene, for så å tre bånd i alle 72 posene...Men nå er det altså gjort!! Nå gjenstår det bare å fylle dem med godsaker og små gaver. De fleste gavene er allerde kjøpt inn....veldig tidlig ute i år merker jeg, og det er ganske uvanlig for å være meg, men.... gu' kor deilig!
.
Sånn til info, så er posene sydd i ulike størrelser og fasonger, slik at de kan romme alt fra blyanter, linjal, viskelær, små hårklemmer og strikk mm. Juleaften-posen har jeg sydd endel større, slik at den kan romme en litt større gave! For at barna skal kunne vite hvilken pose som er deres, har jeg sydd 24 stripete, 24 prikkete og 24 rutete. En høylydt diskusjon på hvem som skal ha hva - er allerde gjennomført, så nå er alle enige. Det fine er at vi kan bytte til neste jul... ;)
.

Da gjenstår det bare å ønske alle en god uke!!

33 kommentarer:

mi-rachel sa...

igjen meget imponerende!

hjem hos linda sa...

He he enn å tre bånd i ALLE de posene..he he he tenker barna leder seg jeg...så veldige fine ut posene dine!!!
Klæm Linda

Janne sa...

Oi, lekker:)

Fru Fly * Heidi sa...

Himmel for et prosjekt! Er råimponert! Ha en flott kveld! Klem H

Søstrene Andersen sa...

Wow... imponert, det krever sin tålmodige kvinne å træ elle de båndene!!!! Men, du har en kalender som bær holde i mange år:)

Så lun og hyggelig stue du har, fin blogg med mye inspirasjon...:)

H

Søstrene Andersen sa...

Fantastisk mange skrivefeil der ser jeg - gikk litt fort ja;)

H

Fru Fly * Heidi sa...

Tror vi skrev en kommentar til hverander på likt...hihi:) Koselig det! Hmm... det med farge på sidemenyene klarer jeg ikke å forklare enkelt tror jeg. Men jeg har laget #ffffff(hvit); i midtfeltet og #.....; som bakgrunn.
Hvis du skriver color-background selv om det i utgangspunktet ikke står de ulike stedene, så kan du egentlig forandre hvor som helst på siden.
Uff, nei jeg ser dette var komplisert... men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare...

Berthas Oldebarn sa...

Så utrolig fine de ble! Helt imponert !
Klem H

Tre Kusiner sa...

Kanon fine!

No skal eg inn på SToff og Stil og bestille stoff. Har lagt ein plan, inspirasjonen har eg fått hos deg:)

Klem Frøydis

Jorid + NOE Blog sa...

Så flink du har vært:- )

Håper du får en flott uke!
Klem J

Guttemamma sa...

Hi supermom!!! Helt herlige,gjennomført på alle hold!! Jeg pakket inn alle gavene i går kveld..
klem

Bette sa...

IMPONERT!!!!
Mine gutter vil ha Lego-kalender i år,og ikke hjemmelaget pakkekalender... Litt deilig,men litt rart også! Min lille datter er bare 1 år,så jeg syns det blir litt for tidlig med kalender. Men til neste år skal hun få,og da blir det hjemmelaget fra mor!! Hihi:o)

Ha en fin uke!

Bette

Bless by Tone sa...

de var kjempefine - for en flott innsats og jobb du har gjort :)

Jannicke sa...

...flott layout og flott header!!

Posene er jeg fortsatt imponert over!

Klem J.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flinkisen!!! :)

Eg ... sa...

wao... litt av ein jobb :-)
Så flink du har vært - det var den helga, liksom...

Anonym sa...

så festlig - men herregud for en jobb - for ikke å snakke om å kjøpe inn så mange små gaver - det blir jammen fort fort uttrolig mange penger også!!
ha en fin fin uke!!!

Katrine K sa...

Så fine, litt av en jobb å sy alle!

Huset på terrassen sa...

Heisann! For en fin blogg du har! Nydelige bilder og hærlig familie.) Syntes du er utrolig flink som syr hele 72 kalenderposer, imponert !! Jeg er rimelig ny i denne bloggeverdenen, men storkoser meg allerede! Falt så for stilen din så måtte bare legge igjen en hilsen, og la meg til som følger av bloggen din, håper det var OK! Ha en super mandag! Hilsen Linda

Unknown sa...

Så lekkert! Skikkelig herlige julefarger. Utrolig deilig å være ferdig med sånne ting i god tid før jul.

Ha en god kveld! :)

meaningmoon sa...

Wow så flink du har vært, det skal du ha!!! Heldige barna dine som har en så flink mamma;)

Myhome sa...

Imponerende!!!
Så kreativ og dyktig du er!!!
Tenker nok dine søte små gleder seg til advent:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem Anita

Stjärnor & Champagne sa...

Haha vad du är duktig. Vad fina dom blev. Nu har du nästa jobb att hitta alla paket hihi....Fint ivardagsrummet, jag har också kastat ut mitt New England, lite ändring känns bra.
Krma till dig/ A

Nina og cocobongoo sa...

Wow, dette var imponerende altså:)
Du er superflink og såååå tidlig ute *misunnelig* ;)
smil og klem

Ocean showroom sa...

Vilken fin ny header du har fått!! Och duktig har du varit...vilket jobb! :-) Ha en fin dag kram Alexandra

Arneberg sa...

Jeg er superimponert!!:-)Litt av en jobb du har fått unna der...blir nok plass til mange fristelser oppi de flotte posene;-)
Ha en fin uke,hilsen Mona

Anonym sa...

NEI NÅ håper jeg du gidder å forklare hvordan du har fått tre kolumner på bloggen din???? - for dette vil jeg ha også - og så fin ny, hva heter det; header - du fikk - kjempe fin ble den!!!

Ninas Drops sa...

Å ja..det må ha vært mye jobb...Kikket faktisk på den fine listen med datoer på da jeg var innom Kremmerhuset lørdag. FIn ide. OG det blir sikkert så fint hjemme hos dere.
Stuen din ble så frisk og fin.
Koselig tid vi går inn i nå=)
Klem fra Drops

Anonym sa...

Himmel og hav, for en jobb du har gjort!
De ble veldig fine!

Tusentanker sa...

Støtter alle andre her-meget imponerende!!:-) ble fine!

LIVS LYST sa...

Så flink du er! Og skjønne ble de! Tipper noen kommer til å bli glad nå ja!

Hilsen Liv :O)

Tiril sa...

Himmel og hav for en jobb, imponerene, men flott blir dette, og litt utenom det vanlige

Huset på terrassen sa...

Heisann! Har en utfordring til deg på bloggen min ! Hvis du har tid og lyst. Ønsker deg og dine en fin torsdagskveld! Klem Linda :)