tirsdag 24. november 2009

Litt fra helgen!

Vi hadde en kjempedeilig helg på hytten, vi slappet av og koste oss med god mat.
Kalkun nok til en liten armè.

Hjemmelaget cranberry saus - som egentlig minte meg litt om tyttebær-syltetøy, bare mye bedre!
Brownies til dessert!

Måtte knipse noen morgen-bilder av den lille søtnosen vår, der han satt og koste seg i barne-lenestolen mormor har kjøpt til hytten! Tror han synes det var veldig kjekt med en stol som var akkurat passelig til han!

Stolen er kjøpt på AC Home, Askøy!

Ha en fin uke!
Jeg begynner å komme til hektene etter en akutt ørebetennelse som jeg fikk på søndag, så i morgen håper og tror jeg at jeg er klar for jobb igjen!
So long!

12 kommentarer:

Anonym sa...

åååå fikk lyst på kalkun jeg;-)

Jannicke sa...

Dette så godt ut!
Knallfine bilder ;o)
Din mor har så god smak, jeg liker jo alt hun kjøper - haha!!

God bedring til deg,
ørebetennelse er ikke noe godt!

Klem J.

Anette Willemine sa...

Så deilig ut med kalkun ++. Så deilig et sted å reise til, dere har. Og lillemann hadde jo en perfekt liten kosestol. Nydelige bilder!
Ha en deilig kveld!
Klem fra Anette Willemine

Mjuka sa...

Åh vilken fin stol lillen har!! Jättesnygg ny header du fixat! Fräscht!
Kram Malin

Fru Fly * Heidi sa...

Det er så utrolig fint på hytten deres - det så veldig koselig ut! Og sååå skjønn gutt i en herlig stol!♥ Klem H

mi-rachel sa...

åhh...elsker dette amerikanske i innleggene dine. og så utrolig med en liten godstol til minstemann:)
håper du blir fort god i ørene.

Myhome sa...

Ser ut som dere har hatt en herlig helg på hytta:)))
Kalkunen ser så fristende ut:)
Så skjønn liten stol, passet perfekt inn i interiøret!
Nydelige og stemningsfulle bilder!
God bedring!
Klem Anita

Ocean showroom sa...

Vilken fin thanksgivingmiddag! :-) Såg jättegott ut. Ha en fin kväll! Kram Alexandra

ELIN sa...

Så ut som dere koste dere masse på hytten - så fin stol lillegutt hadde :) God bedring! Ha en fin dag. Klemmer fra Elin

Janne sa...

Nå ble jeg sulten:)

Ønsker deg en fin helg:)

K-J

Made by KKann sa...

Herlig liten gutt i herlig liten stol..Smil!

Ha en strålende fredag og helg!

KlemKKann

Englefryd sa...

Så koselige bilder fra en super flott hytte!!!
Håper dere har en fin helg denne helgen også:-)