lørdag 14. november 2009

Hus

Med tiden skal vi finne, eller bygge drømme-huset vårt, og i noen perioder er jeg mer utålmodig enn vanlig etter å få større plass -og en slik periode er jeg i nå... :)

Da blir det til at jeg saumfarer eiendomssidene på finn.no, eller surfer på nettet etter inspirasjon tl husbygging. Etter ett "New England Homes" søk på Google dukket dette huset opp! Jeg falt skikkelig for huset, og det er herved spart for senere inspirajon!.
.
Uansett - vi flytter ikke bare for å flytte. Nå er det huset for fremtiden som gjelder
- så jeg fortsetter jakten!
. .
Have a lovely week-end!!

ps: Takk for alle hyggelig tilbakemeldinger på julekalenderen. Jeg er veldig fornøyd selv, spesielt fordi jeg i årene fremover skal slippe å pakke inn flere titalls pakker siste kvelden i november. Så miljøvennlig er den i så tilfelle også!

5 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Stilig hus, så veldig koselig ut også:) Jeg leter også stadig etter hus i eiendomsblader osv, og jammen fant jeg ikke drømmehuset noen kilometer herfra denne uken, bare en liten hake, prislappen! Nærmerer 19 mill. skulle de ha, så det ble litt i overkant, haha:)
God helg!
Klem, Lene

Anonym sa...

Så enig så enig
vi er i samme posisjon
og jeg er litt utålmodig enkelte
dager, men jeg bare VET at det
ordner seg for snille piker
når det RETTE huset dukker
opp...!
Ha en herlig lørdag, vennen!
klem

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig :-))

Håper du får en flott helg!
Klem J

mi-rachel sa...

lykke til med jakten på drømmehuset.

Ocean showroom sa...

Det var ett fint hus! Viktigt att ta tid på sig när man ska finna det rätta! :-) Ha en fin kväll. Kram alexandra