mandag 5. mars 2012

Here I am - This is me! Utfordring


Med dette bildet deltar jeg i NiB sin mars utfordring som er: 
Here I am, this is me!

Jeg vet at det ikke er lenge siden dette bildet var i ett innlegg, men dere får bære over med meg, 
for dette bildet beskriver meg nemlig veldig godt.

Litt klassisk, litt sommerlig, litt New England, litt New York, komfortable møbler, blåfarger
- beskriver den stilen jeg alltid faller tilbake til. 

Og så har jeg jo fått opp bildet av ungdomshelten min, James Dean som er på tivoli.

Ha en fin kveld!

Her blir det nå Brille og siste episode av Broen...gleder meg!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Flott bidrag!!
Lykke til ♥

Villa Oss sa...

Herlig bidrag! Tvi tvi :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Flott bidrag!

Sommerjenten sa...

Dette likte jeg kjempegodt, lekkert! :)

Masse lykke til!

Klem Lene

Två systrar sa...

Lycka till! Kul tävling! Kram C

Miss Susie and the Bandits sa...

Kjempestilig!!!
Masse lykke til ;-)
-Susanne-

sa...

Vil følge deg videre for jeg LIKER bloggen din såå godt! Husker deg for lang tid tilbake :)
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette