søndag 11. mars 2012

Reality check!

 Ok, da er det en pause fra "sminkede" bloggebilder av kosekroker og kjøkken.
 
 Her er nemlig hva som egentlig foregår innenfor dette husets 4 vegger! 

Bli med inn - så skal jeg vise deg hva vi holder på med!


Fra trappen kommer vi inn i den gamle delen av huset. Her har vi nå fått revet ned alt og er i ferd med å bygge opp igjen. Forrige uke på denne tiden, så vi rett ned på fjellet her inne - så det går fremover!


Her inne skal vi ha soverommet vårt, samt at en del skal bli til bad!

I "gangen" inn til soverommet skal vi bygge oss innebygget klesskap. Det ble ikke plass til walk-in closet, så vi får være fornøyd med walk-through closet istedet.
 
Ikke se på vinduene og døren som er der i dag. Det skal inn nye vinduer og en dobbel terasse-dør, og det meste skal inn på andre steder enn sånn det står i dag.
Det er en stor jobb, og vi har fått hjelp til riving, samt at en snekker setter opp alt av stenderverk. Deretter fortsetter vi på egenhånd.....Så får vi se hvor lang tid det tar, men jeg håper hvertfall soverommet blir ferdig om noen få mnd.

Ett lite inspirasjonsbilde til slutt...fant dette på Pinterest - og falt pladask.
 

 
Have a fab week!

4 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe morsomt å se "FØR" bilder NÅ - gleder meg til å se hvordan det blir - gjerne UNDER prosessen!!!
Og inspirasjons bildet er bare helt uttrolig fint da - nesten helt likt med taket og greier...
Klem

MissMette sa...

Så spennende :) Gleder meg til å se hvordan det blir - alltid kjekt det :)) Mange flotte bilder under her også til inspirasjon, og flott bidra i NIB konkurranse :) Ønsker deg en fin uke som kommer. Klem fra Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jaja, dere har nok å drive med... ;) Men så blir det nok sååååå bra da! Gleder meg til å se etter-bilder. :D

Fruehuset sa...

Så kult å sjå:)
Det blir sikkert knallfint!
Også så høgt under taket.

Gler meg til å sjå vidare kva som skjer.

Fin onsdag ønskes til deg:)