lørdag 24. september 2011

Har vært på interiørmesse!!

  Gode landganger ble servert til frokost! Samt epler med vimpler...
 Emmeline var dagens konfransier!
 Blogg - sofaprat 
( f.v: Bi-forsker Cecilie Staude, Christine fra Mitt lille hjem, Heidi fra FruFly og Linda fra Den gode feen.)

 Designpraten
(med blant annet Halvor Bakke)
 I dag har jeg vært på interiørmessen her i Bergen!
Ett lite mekka for oss som er litt ekstra interessert i interiør...

Dagen startet med bloggtreff-frokost inne på messen, før messen åpnet.
 Det var kjempe kjekt å få hilse på alle de koselige damene bak flere av mine favorittblogger: 


og ikke minst den utrolig søte Lykke Bo som jeg hadde alliert meg med på forhånd.
Det var mange mange flere, men det ble litt liten tid til å få hilst på alle sammen! 
Jeg håper på ett nytt treff og ikke alt for lenge!

Ellers var det mange fine stands fra mange flotte interiørbutikker som; 
AC Home, Slettvoll, Riviera Maison, New Home, Lille Rips, Phils Paradis, Den Grønne Balje etc.

....i tillegg til alt dette - så ble det ett lite høydepunkt når jeg fikk håndhilse på TineK
som Ann Christin fra AC Home hadde med seg!
(skal ikke så mye til før ett interiørhjerte banker litt fortere :)

Alt i alt en veldig koselig og minnerik dag!

Håper suksessen gjentas neste år!


10 kommentarer:

Jannicke sa...

ja, igjen : tusen takk for en koselig dag! VELDIG kjekt. neste gang må vi prøve å sitte ved samme bord, så får vi pratet litt mer! flotte bilder du har tatt. likte spesielt godt det av strømpene til Halvor, hehe :o)
Klem J.

Anne Grete sa...

Så gøy :)Skulle ønske jeg var der.. kanskje neste år :)

Supersnuppa sa...

Det er i Bergen det skjer!
Skulle virkelig hatt noe lignende her i bartebyen også!

Ha en flott lørdagskveld!
klemklem

Rosemary and thyme sa...

Kjekt å hilse på deg også!
En veldig flott messe. Håper det blir tradisjon.
Flotte bilder hos deg:)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Høres ut som en fantastisk dag!

Klem Anna

Karna sa...

Hei og takk for sist...kjempe koselig å få treffe deg, og en super flott messe var det også....Måtte noen turer ned i bilen med poser...kremt...

Kos deg i regnværet!

Tove Hertzberg sa...

Hei, takk for sist. Det var hyggelig å hilse på deg ved bloggefrokosten. Utrolig spennende blogg du har. jeg legger meg inn som følger jeg....

mvh Galleri Tove

STYLIZIMO sa...

Så kos! Skulle gjerne ha blitt med jeg også. Kan tenke meg det var bra.

klem Nina

LYKKEBO sa...

Hei du!
Takk for sist:)
Var kjempe kjekt å treffe deg og i levende live,
og håper vi får til et treff igjen om ikke så alt for lenge;)
Håper alt står bra til med kjøkkenet-
gleder meg til å se!
Stor klem fra meg:)

Rosa Muffins sa...

Hei! FOR en utrolig fin blogg du har :) Kom helt tilfeldig innom her og lest mange av innleggene dine:) Nydelig stil, helt etter mitt hjerte :) Vi har også overtatt barndomshjem og siden da pusset opp. For vårt vedkommende etter rom-for-rom metoden.
Legger meg til som følger her hos deg:) Ønsker deg en fin uke. Hilsen fru Muffins.