mandag 12. september 2011

Høstmakeover









Nå er det vel bare å innse at sommeren ubønnhørlig er over, 
Regn, regn, regn og mørkere kvelder for hver dag...

For at stuen skulle innby til kos og hygge,  
fikk den seg en liten høst makeover (og ommøblering) her om dagen. 

Synes det med ett ble mye koseligere! 
............

Nå derimot skal jeg ikle meg den knalloransje (vi snakker selvlysende) kjeledressen,
 skru på radioen og male litt. 

Prosjekt: Trappen, er igang!

- ett utrolig knotete, tidkrevende og kjedelig prosjekt, 
men herlighet for en forandring maling gjorde her!

ps: Har du vært og stemt i dag? Det har jeg!

ha en god kveld!

15 kommentarer:

LilleKrutt sa...

Ommøblert i stuen ser jeg. Sikkert kjempefint. Men jeg smiler litt for meg selv her, for det har nemlig jeg og gjort. Ellers er ting litt på "vent" her, for vi får jo nye vinduer om få uker. Så da blir det nye gardiner og diverse.... :) Gleder meg. Men du får følge med bloggen min eller ta deg en tur. Ha en fin kveld min flinke venn :)

Li/Småtingene sa...

Så fine og inspirerende bilder!
Fin høststemning i stua di :)

Lykke til med malejobben!
:-)

beate sa...

herlige bilder som gir meg skikkelig høst-stemning!!

klem beate

Love Peace Pionies sa...

Veldig koselig ble det! Det gjør godt med litt forandring:)
Vi har også en trapp som skulle vært malt, men det sitter langt inne...;)Den skiller seg godt ut for å si det sånn.... gleder meg til den blir hvit, eller iallefall noe annet en trehvit.
jeg har selvsagt stemt!!
klem

Frk Kastås sa...

Hei du!
Dumpa helt tilfeldig innom deg! Det var bra, for her likte jeg meg!

Kjøkkenlampene du har fått tak i var knalltøffe! De tøffeste jeg har sett på lenge! ;)

Her titter jeg innom igjen!
God uke!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Herlige og stemningsfulle bilder!! Å for noen flotte lamper du gått til inkjøp av...*sukk*

Klem Anna

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige bilder ♥


Håper dere får en flott uke, både i og utenfor den knalloransje kjeledressen ;)

bella interiørblogg sa...

Flotte bilder ♥

Pink lady sa...

Hei!

Jeg fant deg da du er en av dem som skal på bolig og interiørmessen i Grieghallen! For en flott blogg. Deilige bilder som skaper høststemning.

Klem Pink lady

Katrine sa...

Bloggen din er rett og slett nydelig. Jeg liker så den godt!

Jeg har lest et sted at du kanskje skulle på Interiør- og boligmessen, og også synes det er litt skremmende, men dette klarer vi. De bloggdamene vi har fulgt lenge er jo så søte, så det kan nok ikke bli farlig. ;)

Yvonne - Frl. Klein sa...

I like the way your decorate your home! It´s so beautiful!
Hugs,
Yvonne

Sjöboden sa...

Verkligen fin höststämning du har fått till med riktigt fina detaljer!

kram Caroline

A Seaside House sa...

Veldig fint med høststemning i stuen. Ha en riktig god helg :)

Mrs S sa...

Herremin så nyyydelige bilder!!! Ahhh, nå ble jeg sååå inspiret <3 Du er bare den flinkeste jeg vat altså:))

Stor klem

Sommerjenten sa...

Hei hei! Så fine bilder og nydelig blogg! Følger deg klart videre :)

Fortsatt fin søndagskveld.

Klem Lene