torsdag 28. juli 2011

Ferien 2011 - Danmark!

Årets ferie var 1 uke i koselige Ebeltoft. Godt med en pause fra flytting og oppussing!




En tur til LEGO-land var påkrevd av familiens småfolk!

Siste dag/natt tilbragte vi i den koselige badebyen Løkken på vestkysten - før vi tok båten hjem igjen!

Her var det fantastiske strender med de koseligste badehus!


Ja - det er absolutt deilig å være norsk (og dorsk) i Danmark!

I morgen tar vi oss en tur på landet for å nyte de siste feriedagene og finværet som er ventet - 
og for å tilbringe litt ferietid med mormor og morfar som har vært i USA i flere uker i sommer!

ps: Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på Cupcake - teppet. Jeg skal bringe de koselige hilsene videre til min mor som har laget det!!  Og til dere som ville ha mer detaljer - jeg skal prøve å få laget ett eget innlegg om det!


2 kommentarer:

mi-rachel sa...

Så herlig ut.
Og håper dere får fint vær ute på landet!!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg var i Ebeltoft sommeren da jeg var 12-13 år... Og husker ennå hvor koselig det var der. Må nok tilbake!

Var i Århus i helgen, og jeg vil tilbake dit også. Blir nok en Danmark-fan på mine eldre dager. ;)

Kos dere masse resten av uka! :D