tirsdag 5. juli 2011

Da er vi på plass på "Sommerlyst" - vårt nye hjem!





Litt bilder fra vår nye tilværelse i nytt hus!

Endelig er vi på plass, og da det i dag ble ett snev av sommer - kom kameraet frem!

Selv om vi om dagene står med beina godt plantet i både flytte og-oppussings KAOS, 
så kan jeg si at vi så langt trives veldig godt med mer plass både inne og ute, 
og ikke minst nærheten til sjøen!

Eiendommen vi har flyttet til het fra gammelt av; 

Sommerlyst 

- og med ett så koselig navn - 

ble det veldig naturlig å gi bloggen det samme navnet!

((Så fra nå av vil jeg være Sommerlyst på kommentarer hos andre - så vet dere det!)

Jeg kommer tilbake med mer etterhvert - 
men akkurat nå går det mye tid på å tømme det gamle huset 
(nye eiere skal overta det på lørdag), 
samt prøve å komme litt i orden her!

Håper alle har en fin sommer så langt - regn eller sol!

Klem

10 kommentarer:

Sissel sa...

Grattis med nytt hus!

Nydelig utsikt og flott navn!

Ha en fin sommer!

Anne Grete sa...

Åhh, så spennende!! Gratulerer med nytt hus :)

Flott navn: sommerlyst!

Gleder meg til å å følge deg videre!

Klem

Hanne Mette sa...

Grattis med nytt hus og bloggnavn! Kjempefint! Ser ut som et nydelig sted. Lykke til med utpakking ordning og fiksing. Gleder meg til å se hvordan dere får det. :)

Klem fra Hanne Mette

Anonym sa...

snakk om sommer idyll - Gleder meg saannn til aa se mere!!

Jannicke sa...

så gøy å få et glimt!! Fantastisk utsikt!!

Lykke til videre :o)

Klem J.

Det verden trenger... sa...

Så deilig det så ut der! Gratulerer med nytt hus!! Lykke til med alt som skal gjøres :-)

Interiør 63º N sa...

Herlig :O)
Grattis med nytt hus og god sommer.
Stilig header du har også, blir helt grønn av misunnelse når jeg ser hvilke stilige header'e enkelte får laget ;O)

Kirsti

Smultron på ett strå sa...

Så fint! Ser fram emot att få kika mer på ert nya hem här!//kram maria

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse!! :)

Håper dere får en herlig tid fremover ♥

mi-rachel sa...

oj..så flott beliggenhet!

gleder meg til innlegg fra sommerlyst!