onsdag 14. juli 2010

☆ Nytt bad på "landet" II




Lovet dere jo flere bilder og her kommer de!

Badet er ganske lite (ca 3-4kvm), men jeg synes de har fått utrolig mye ut av plassen.
Her er det dusj, toalett og vask.

Dusjen har bevegelige dører som kan kan slås inn mot dusjhjørnet når de ikke er i bruk - veldig gunstig når det er liten plass.

Ellers er det fliser på gulv og på veggene er det liggende flat panel, som er med på å skape den "New England" stilen/stemningen som vi er ute etter!
Hva synes du? Ble det fint?
Beklager at det er lite kommentarer fra meg for tiden - jeg er på hytten og her er huset fullt av tilreisende familie...som jeg vil prioritere!

Kommer sterkere tilbake!




10 kommentarer:

Forever Love sa...

Knallfint!

Nyt dagene!

Klem Tonje

Anonym sa...

Veldig flott og delikat:) Ha en fortsatt fin sommerferie

Anonym sa...

Veldig lekkert - og de dusjveggene er smarte!
Alle skjønner at du prioriterer familien :-)
ha en fin dag,
klem Hege.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempelekkert☺
Lyst og innbydande☺

Kos deg med familien☺

Klem M♥

Nina B. sa...

Så utrolig flott, jeg drømmer om å lage et lite bad på vår (eh, svigermor sin) hytte...
Stilig detalj (og praktisk!)med hjørnesluk i dusjen.

Kos deg videre ☺
Nina

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempelekkert!!!! :))))) Det ser veldig stort ut. ;)

Katarinas hjem sa...

Så fint badet ble.
Lyst og koselig.
Klem Katarina

Drømmeslottet sa...

Rett og slett lekkert, helt med på New England stil :) det er min favoritt også.

mi-rachel sa...

kjempe fint!!

Marit sa...

For ett lekkert bad!
God helg -