søndag 4. juli 2010

Garden party



I anledning bursdagen min på fredag hadde min flinke mann invitert flere venner til kurvfest i hagen vår!
.
Han prøvde å holde så mye som mulig hemmelig for meg, men det er ikke helt enkelt...Jeg fikk vite at han hadde invitert noen - men jeg fikk ikke vite hvem. Men det var nok informasjon til at jeg hvertfall kunne få være med på å bidra med sånt som jeg liker så godt - nemlig pynt og borddekorasjon ;)
.
Partytelt (heldigvis, for regnet kom på ettermiddagen) og langbord stod klart på terassen når jeg kom hjem fra jobb, så et var bare å sette igang...Og noen timer senere dukket det ene venneparet etter det andre opp! Utrolig koselig! Alle hadde med seg mat og vi laget en buffet som alle kunne forsyne seg fra - og det var kjempemye god mat!
.
Når det kom til kake, så hadde mannen min vært innom Eat My Muffins og kjøpt de skjønneste muffinsene med rosa topping!
.
Festen varte ut i de sene timer og det ble mye latter og mye skåling!
En helt fantastisk morsom kveld!
.
Takk skal du ha kjære!
Duk: Metervare fra Ahlens
Små lykter: Fra Living
Store lykter: Hadeland, fra Christiania Glassmagasin
Partytelt: Lånt fra Smart Utleie

4 kommentarer:

Anonym sa...

fint vart det og gøy hørtes det ut som dere hadde det - gøuy når de finenr på og klarer å gjøre det som den store overaskelsen

mi-rachel sa...

gøy!

a piece of happiness sa...

Vilken trevlig blogg du har

LiseLotte

Ocean showroom sa...

Åh, grattis på födelsedagen i efterskott. Låter som en fantastisk fest! Njut sommaren! Kram Alexandra