fredag 28. mai 2010

Kick back and relax!

Å planlegge og gjennomføre ett bryllup er ingen lek...og for første gang på ukesvis har vi en fullstendig planløs helg foran oss!
.
Herlig!


Derfor startet vi likeså helgen med å teste ut vår nye blender med å lage noen herlige smoothies, som virkelig falt i smak hos de små!

Etter å ha fått frigjort en del kapasitet i all tankevirksomheten, har det igjen blitt plass til det som vanligvis interesserer meg...så nå skal jeg kose meg med mitt nyinnkjøpte blad og la inspirasjonen strømme på!
.
Jeg er klar for nye eventyr (prosjekter)!



ps: Tusen takk for alle koselige hilsner og positiv feedback på bryllups-innlegget
jeg blir så glad..og stolt!
.
Har litt problemer med å komme ut av bryllupsboblen, så jeg ser ikke bort fra at det blir ett innlegg eller to, om detaljene rundt gjennomføringen.
.
GOD HELG!

9 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Så skönt att bara få pusta ut. Kommer ihåg hur det var, man var klippt slut efter bröllopet. Ha det gott vännen och njut...

Kramkram A

Marte sa...

Gratulerer med overstått! veldig gøy å se bilder fra bryllupet, knallfin stil, dere var så fine! Mange fine detaljer i pynten, og WOW, den kaken var kul!!

Nyt "hverdagslivet" og interiørblader:)
Marte

Dronning Maud sa...

Tenker det er godt med en helg uten store planer! Nyt hvetebrøddagene og familielivet!:)

Jannicke sa...

Kom gjerne med flere bryllupsbobler :o)
We like!
Klem J.

mi-rachel sa...

tar nok litt tid å komme ut av bryllupsboblen:)
jeg må smile...for jeg liker også den plakaten nå...etter alle andre ;)

SNILLPIKE♥ sa...

Gratulerer med vel overstått bryllup. Er nok ganske deilig å slappe helt av etter en sånn stor begivenhet.

Ønsker deg en avslappende og solfyllt helg.

Anonym sa...

Hvilke servietter brukte du i bryllupet?

et kjært hjem sa...

Gratulerer så mye med overstått! Du var helt nydelig, og alt ser så gjennomført stilig ut!! Kjempelurt å ta bilde av alle gjestene! Deilig å slappe av med smoothie og interiørblad!! Ha en koselig lørdagskveld, HEIA NORGE ;)

Sommerlyst sa...

Kjære anonym, serviettene er kun hvite Duni servietter. Den typen som er Lin aktig. Kjøpt på dagligvare butikk. Mener det var prix. :)