mandag 31. mai 2010

M for mandag, M for maling


Mandagen kommer like brått på, uthvilt eller ikke etter helgen! I dag har det attpåtil vært en fantastisk sommerdag her i Bergen, som gjorde at det var helt feil å sitte inne på jobb.
.
Finværet får en også til å "oppdage" alt som burde blitt gjort utendørs...og hos oss er det nå behov for maling...maling av huset og gjerdene! Strengt tatt så burde det vel blitt gjort i fjor eller forfjor for den saks skyld, men huset vårt er smalt og veldig høyt - så det er lettere sagt enn gjort!
.
Så vi får se da - om i år blir året, hvor den mørkeblå fargen byttes ut med en lysere sort.
Jeg håper det!

6 kommentarer:

Love Peace Pionies sa...

her må det også males litt....;)
så fine og koselige bilder under her. frokost på terrassen er så kos.. så veldig innbydende ut hos dere...
klem

Anne Grete sa...

Hei!!

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) I Oslo også har det vært skikkelig sydenstemning.. Det er kjipt å sitte inne å jobbe da ja...

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

....og vasking av vindu!! Det merka eg vertfall her hos meg når sola skin!!

Men er bere deileg med sol og varme-endeleg!!

Klem M♥

meaningmoon sa...

Flott bilde♥ Lykke til med maling:) Her males det og:))

Anonym sa...

mamma og pappa gjoer det litt anneledes - de maler EN husvegg hvert aar - saa blir det ikke saa mye - selv om det blir vaert aar....
Jeg har lekt meg med hoeytrykkspyler i det siste - det fornyer litt det ogsaa - men til slutt maa nok ogsaa vi male vaar malingsfrie vegger - men ikke ennaa
Gleder meg til aa se mere fra deg igjen - men du kan vaere riktig stolt over flott og fint overstaatt bryllup!

mi-rachel sa...

vi malte heldigvis i fjor.eller var det året før?he he..
men "glemte" en kvist...(veldig høy)..så den må nok males i år.