tirsdag 2. februar 2010

This boy...



...loves cars!!
Det er litt morsomt å se hvor latent bilgalskapen ligger hos gutter kontra jenter. Jentene mine har aldri interessert seg for biler i det hele tatt, men når Mikkel hev seg over bilene som stod på pynt, skjønte vi at det var på tide å gi gutten noen biler.... Nå har han stort sett en i hånden til enhver tid og vi har småbiler liggende rundt om kring alle veier!!
.
Håper dere har en fin start på uken, jeg drar en snartur/dagstur til Stockholm med jobben i morgen. Vi skal ta fly kl 0600, så jeg må opp før hanen galer...(gruer meg)! Men nå skal jeg hive meg på "mini-steppen" før TV-kvelden venter!!
.
Vi sees!
.
ps: takk for alle fine tilbakemeldinger på forrige innlegg!

17 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Ha en fin tur till Stockholm. Det blir spännande att se om Carl Ludvig blir en "bilkille". Wilma är absolut en docktjej! :-) Kram Alexandra

Anonym sa...

For en utrolig herlig gutt! kjempefine bilder av barna dine i de siste innleggene:)) utrolig skjønne barn! God tur imorgen da;)Klem Hege

Stjärnor & Champagne sa...

Vad go han är....Bilar ja, mina grabbar har varit dåliga på det. Har gillat gubbar och figurer mer. Välkommen till Sverige imorgon..

Kram kram A

silje-sin sa...

Herlige Mikkel ♥ Du har noen fantastisk skjønne barn! Klart gutten må ha biler:) Er rart dette med kjønn og interesser ja. Ferdinand har alltid vært opptatt av dyr og traktorer, mens lillesøster liker å pusle med lekekjøkkenet eller dukka si. Og det har bare blitt sånn, vi har ikke lagt opp til det! God tur i morgen:) Klem fra silje.

Annie sa...

Ja det er veldig rart det med biler og gutter. Gutten her i huset har også lagt sin elsk på biler, helt ut av det blå.

:)

Bo med Lena sa...

Du, har ikke du lagt deg ennå..? Du skal jo tidlig opp:) Kos deg i Stockholm!

Lotta sa...

Ah herlig:)God tur:)
Klemmer

Karna sa...

Ja er ikke dette merkelig, at gutter er gutter fra de er født (de fleste...) og jenter er jenter...har merket det selv!

Nydelige bilder, kos deg i Stockholm!!!!

Karna sa...

Ja er ikke dette merkelig, at gutter er gutter fra de er født (de fleste...) og jenter er jenter...har merket det selv!

Nydelige bilder, kos deg i Stockholm!!!!

Anonym sa...

Hei!
Fulgt bloggen din noen uker nå, og på tide å legge igjen en kommentar. Du tar så flotte bilder!!

Jeg har også tre små, men er hjemme i permisjon med yngstemann enda, synes det ble hektisk med en til, men skjønner at det blir mer hektisk når jeg begynner å jobbe om 3 mnd, hjelp! Derfor er det inspirerende å se at du tydeligvis får det veldig fint til!!

Kristin:-)

Guttemamma sa...

Rakk ikke å kommentere på kavalkaden..men den var helt herlig!! Jeg skal pås eminar til Hankø fjordhotell i morgen,en sjelden luksus:)
Ikke alltid kjønnsavhengig dette med leker tror jeg,våre tre små karar har ALDRI brydd seg om biler...
Kos deg hos grannarna!!
KLEMMER

mi-rachel sa...

det er så koselig med slike småbiler.
husker tantungene min lekte mye med slike. men min sønn har aldri likt biler noe særlig. han var veldig opptatt av verktøy og tau (faktisk). drev å bandt alle ting sammen. og det var umulig å få opp alle knutene. gode minner;)

Ocean showroom sa...

Er det ikke rart det der, vi har jo en av hver sort her, og det er en bil-gutt og en dukke-jente (som dog også kan leke med biler:))
Kjempsøt gutten din!
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Love Peace Pionies sa...

så hærlig!! rare greier det der.. det ligger i dem liksom.
ha en fin kveld
klem

Ingrid sa...

Så artige bilder! :) Har en liten bilgutt her i huset også ja... Filmen Cars og alle effekter som hører med er toppen!

Myhome sa...

Herlig godgutt:)) Skjønne bilder!! Lett å se at han elsker biler:))
Og gratulerer så masse med 1 år som blogger!! Kjempefint 1-årsinnlegg!! Er veldig glad for at eg fant din blogg!! Og så bryllup..så spennende tid dere har foran dere!!
Nattaklem fra Anita

Made by KKann sa...

Nydelige bilder av en nydelig gutt!!

KlemKKann