onsdag 10. februar 2010

Oversikt og orden

(bilde hentet fra CarMoebel)

.
Livet i en familie på 5 er som tidligere nevnt ganske innholdsrikt, og jeg savner å ha en praktisk men samtidig "god for øyet" - familie-eller akitivtetskalender om du vil.
.
Ja du vet, en sånn som ofte viser én uke om gangen og har flere kolonner hvor man kan skrive inn familiemedlemmenes navn. De jeg har sett på bokhandleren er så grelle i fargene eller har tegneseriefigurer som tema. Ikke helt det jeg er ute etter...
.
Så hvis du har en idé om hvor jeg kan finne eller bestille en ukeplanlegger/aktivitets-kalender, så blir jeg kjempeglad!!
.
Hjemme i dag også, men heldigvis litt bedre enn i går!
.
Ha en fin onsdag!

15 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ja ken kunne ikkje trengt ein slik..☺
Kanskje du kan lage ein? Eg har lurt på det, men ikkje komt so langt.
F.eks male ei tavle med tavlemaling og pynte den litt? Har sett ein del blogga med slike inspirasjonsbilder, kanskje du kan google ukekalender, aktivitetstavle osv...kjem kanskje opp nokre idear då☺
Lykke til☺

Klem M ♥

Forever Love sa...

Jeg har laget en stor tavle på kjøkkenet http://foreverlovecom.blogspot.com/2009/11/var-nye-kjkkenvegg.html
Malte magnetmaling under tavlemalingen..
Trenger jo ikke være så stor, men jeg synes talve er tøft og den funker greit her..
Ha en fin dag!

Forever Love sa...

Hei igjen-
Har en idè til:)
Jeg husker at jeg falt for denne for en tid tilbake helt enkel og du kan lage den i den str du vil:)(om du orker lage noe selv da.:)
Akvarellpapir, linjal, penn, stempelhjul og stempelpute - så er en ny kalender i boks.

Bilde her: http://theminthome.blogspot.com/2010/01/februar-2010.html

Kanskje den kan være noe:)

Smineset sa...

Hellu!!! Ka fin pusen e!! Helt nydelig ... ;-) Sukk... vil også ha. Klem ;-)

Ocean showroom sa...

Hejsan! Jag vet att cox and cox har en jättefin, men är osäker på hur de är att beställa. Vi tittade på en på mässan men tog inte in den. Om du vill kan jag kolla pris och försöka finna bild till dig...ha en fin dag. Kram Alexandra

Ninas Drops sa...

Flott, her skal jeg følge med å se om du får noen gode ideer.....Tror det er mange som skulle ønske seg en litt bedre orden og oversikt som var litt kuli å ha fremme=)
Lykke til i jakten.
Og du...så bra at formen er litt bedre da.
Klemsi klemz
Drops

Made by KKann sa...

..jepp jeg har en sånn kalender - kanskje ikke så lekker - men nyttig og praktisk - min ligger på kjøkkenbenken og roter..men holder orden likevel - rot som holder orden - hihi..smil! Vår kalender er full fra mandag til fredag - og rett som det er, er den stappendes full i helgene også..

Håper du finner en du liker..smil!

Ha en finfin onsdagskveld!

KlemKKann

Sander och Jonas sa...

Hej. Vi har en från Ordning & Reda som funkar väldigt bra hemma hos oss. Den är enkel och stilren i svart och vitt. Den finns i 2 olika storlekar och har flera kolonner så att man kan skriva upp alla familjemedlemmar. Lycka till med letandet. Maria:-)

ELIN sa...

Hei. Slike aktivitetskalenderen er gull verdt for en travel familie. Fikk en fra goboken i fjor, men i år har jeg ikke funnet noen ennå. Ønsker deg forestten riktig god bedring! Blogghilsen fra Elin

Stjärnor & Champagne sa...

Jag brukar ha koll på det mesta men inte på detta, ledsen vännen...

Kram Anne

Nina og cocobongoo sa...

Følger med på denne....skulle gjerne hatt litt mer oversikten her også...thi hi;)
Enig med at de fleste jeg har sett har vært rimelig fargesterke :-o
Ha en fin fin kveld!
klem

Ocean showroom sa...

Har dårlig med tips å komme med der dessverre...Men det burde jo absolutt finnes!

Dagens bilder er fra vår lille perle som ligger mellom Sandefjord og Larvik:)
Klem, Lene

Ingrid sa...

Hei!
Så hyggelig at du stakk innom hos meg! Fastelavnsboller med sjokolade og vaniljekrem kan anefales ja - prøv det på søndag! :)

Ocean showroom sa...

Hej! Jag är i sverige men kommer hem på söndag kväll så jag kollar upp det till veckan. Ha en fin helg! Kram alexandra

SNILLPIKE♥ sa...

Fungerer veldig godt i vår familie med en slik aktivitetskalender. Men den vi har er av det fargerike slaget. Ønsker deg og dine en koselig helg.