lørdag 30. januar 2010

Små damer på vift...



I dag har minstejenten vært i bursdagsbesøk til en venninne i barnehagen. Det har hun gledet seg til i flere dager!!

.

Kjolen hun har på seg kjøpte jeg på H&M for 79 kr for 2 år siden. Den passer ennå og har vært brukt i utallige bursdagsselskaper. I tillegg til å være billig er den lett å få ren igjen - alt fra ketchup til sjokoladekake merker forsvinner lett i vask. Ett fantastisk godt kjøp med andre ord!!

.

Jakken fikk hun til jul av min bror og co.... Og hun liker den veldig godt!



En annen liten dame som har vært på vift i dag, er k a t t u n g e n vi har fått oss! Hun holder seg for det meste under sofaen, men i dag har hun vært litt fremme og hilst på oss!!

.

HA EN FORTSATT FIN HELG!

21 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hellllledusssen for en søt liten pus!Tenker barna koser seg:)
Søt kjole-kjekt når man får brukt det lenge..Vokser så alt for fort ut av klærene. Gøy å pynte seg, har en jente selv som også har vært i bursdagsbesøk i dag-og et av høydepunkte er jo faktisk det å få gå med kjole å PYNTE seg!!
Små vesle-voksne-frøkener;)hehe..

God helg til deg og dine:)
Klem

Bo med Lena sa...

Åh stønn....for en nyyyyydelig kattunge! Skulle gjerne hatt en sånn, men jeg er så allergisk. Men vakre er de:)

mi-rachel sa...

oj..en sånn kattunge skulle sikkert ungene mine gjerne hatt!
søt og stor minstejenta di var blitt.

Unknown sa...

For noen søte jenter!! Både datteren din og lille pusen:)

Utrolig vakker liten pusekatt:)

Ha en fortsatt fin helg:)

Klem Linda

Guttemamma sa...

Supersøte begge to:)

Bolettes hus sa...

Så skjønne!!! ,- begge to! Men den lille damen i trappen var jo helt fantastisk!

God søndag!

Klem Kari

Sissel sa...

Så utrolige søte jenter begge to.

Jeg er jo selv en "kattedame", så jeg forelsker meg i nesten alle katter. Men denne var jo helt nydelig.

Jeg har selv to store, kastrerte brødre på snart 13 år... Kan nesten ikke huske hvordan de så ut når de var så liten.

Ha en fin helg

Klem

Nina og cocobongoo sa...

Så skjønn prinsesse♥
Kjekt med gode kupp på Hennes og Mauritz også, kjolen var kjempefin.
Helledussen for en søt pus.
Ha en fin fin søndag!
klem

Anonym sa...

ååå så fin kattepus, jeg vil også ha!!!!
Vesla har en tilsvarende kjole, men her pynter man seg ikke når en skal i bursdag, så den blir brukt i type jul etc. Det at de ikke pynter seg når de skal i bursdag irriterer meg fryktelig innimellom, - jeg vet ikke om det er pga været, så kan man gå på skolen nesten hele året i små sko og skjørt, men for meg gjør det litt forandring at de kommer i rene klær om ikke noe annet og ikke møkkete fra topp til tå og med søl fra skole lunsjen. Det var liksom noe eget ved å ha med pen tøy i barnehagen feks og skifte før man ble hentet av bursdagsbarn mammaen....

Lene sa...

Det var en nydelig liten prinsese!
h&m er et sted man kan gjøre gode kupp.

Ha en fortsatt fin helg!

Lene

Hem och Lycka sa...

Vilka sötnosar du bjuder på!

kram Mia

Lynetmor sa...

Hei, så fine bilder. Og så søt en pus da :-) Ha en fin dag :-)

Anonym sa...

Nydelig jente som skal i
bursdag til venninnen sin ... ♥

Herlig blogg du har,
liker så godt layouten din,
veldig oversiktig og fin ....!!!

Ha en fin søndag, klem

Thelma Louise sa...

så nydelig jente.:-) og pus.:-)

Anonym sa...

Guuuu for ei søt pusikatta!!! Nyyydelig!!

Å no gler vi oss bare enda mer til å få vårres litte puseskatt i hus!!

Håpe du har en super søndag! Ligg en award og utfordring til deg på sia mi :-)

mi-rachel sa...

sofaen er ektorp.
vet faktisk ikke hva trekket heter. jeg fikk kjøpt et som hadde gått ut (jobber litt på ikea..så jeg følger litt med på sånne ting). det er ihvertfall ikke i salg. syns å huske du hadde et mer bredstripete og mørkere blåfarge stripete. jeg tenkte først på det..men det hadde og gått ut.

og du..du må aldri føle du må legge igjen kommentarer siden jeg gjør det. det er jo stress. og blogging skal være gøy:)

Smineset sa...

Herremin for en snuskat liten kattunge!!Helt skjønn!

Så bra at hun likte jakken ;-)

Klem

Ocean showroom sa...

Her var det søte på både to og fire ben:)
Så kjekt med noen kleskupp innimellom:) Da har man litt bedre samvittighet hvis man finner noe dyrt en annen gang;)¨
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Anonym sa...

Heisann :)

Putene er kjøpt på Living,
149,- pr. stk ...!!!! et VARP ... :)
De har de på Home & Cottage også, men der kostet de mer ...
Det beste av alt er at det er avtagbart trekk med glidelås, så de
er enkle å vaske også ...!

Kortboxen er kjøpt på Verket Interiør i Bærum.

Nå gleder jeg meg til siste episode av den danske serien Lærkevej :)

Klem til deg ♥

Made by KKann sa...

..to nydelige frøkner! Herlig!!

SmilKKann

Lilli@Home sa...

Gratulere med 1 års dagen som blogger, jeg er nok litt nyere i faget, og ser at jeg har en laaaang vei å gå når det gjelder fotografering. Men gir ikke opp for jeg synest dette er utrolig morsomt.

Har fulgt med bloggen din siden jeg opprettet min egen i september i fjor. I min iver glemte jeg å sende deg en liten notis, som jeg gjør til alle jeg legger meg som følger hos. Men nå vet du det. Jeg er stor fan bloggen din:-)Hilsen Lilli