søndag 1. november 2009

Hjemme hos mamma!


Jeg viser titt og ofte glimt fra landstedet til mine foreldre, men nå tenkte jeg at dere skulle få se at interiør-interessen til min mor vel så mye kommer frem hjemme hos henne!

Dette er en del av kontoret oppe i 3 etasje (med mange spor etter bransjen min far er i...)
Det står ett stilig skrivebord i glass her oppe, men det var dessverre langt fra bloggefiserbart..hehe


Litt design i trappegangen - fra vinduet er det fantastisk utsikt!


Noen glimt fra stuen!
.
Som dere ser så er det litt annerledes stil hjemme hos mine foreldre i forhold til på landestedet. Mine foreldre solgte for noen år siden det gamle huset sitt og kjøpte ett mer lettholdt funkis-rekkehus, og siden de på den tiden også hadde kjøpt hytten - ville min mor ha litt forskjellig stil på de to stedene!
.
Ellers har dette vært en slapp helg. Piffen gikk litt ut av meg etter bursdagsfeiringene forrige helg, samt tur til Sverige denne uken....så det er ikke mye fornuftig som har blitt gjort disse dagene.
MEN - i dag tok vi jentene med og så Knerten på kino! En koselig film for hele familien, selv om Maja synes den til tider var litt skummel!
.
Nå skal jeg rett og slett fortsette å slappe av og lade batteriene til i morgen og ny uke!

19 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Velkommen hjem fra Sverige tur:)
Flott hjemme hos mor og far!
Gjennomført..
Jeg har egentlig ikke helt plan over juleforbredelsene.. Jeg kjøpte tilda`s julehus i fjor, og syntes der er utrolig mye fint i den..Skulle lage fra den i fjor, men tiden løp fra meg:(
Tenkte lage noe fra den i år:)
Så mye jeg vil gjøre..!!hehe..Skulle hatt et par timer til i døgnet;) Knerten var en koselig film, vi var å så den forrige helg:)

Klem fra meg...

Jannicke sa...

At dine foreldre har god smak innen interiør er det ingen tvil om :o)
Artig at de kjører såpass ulike stiler hjemme og på landet. Egentlig lurt,
så går man gjerne ikke så fort lei.
Ønsker deg en fin uke, håper du får ladet opp batteriene igjen.
Klem J.

Stjärnor & Champagne sa...

Låter som att du har haft det skapligt i Linköping iaf...Tänkte allt på dig och undrade om du var här och hur du hade det hihi...
Vad fint dina föräldrar har, tummen upp och verkligen annorlunda mot sommarhuset. Jättefint...

Kram till dig/ A

Tre Kusiner sa...

Kjempe flott hus. Ingen tvil om kven du har arva den gode smaken etter...

Klem F

Made by KKann sa...

Virkelig flott og stilfullt!

Jepp - godt å lade batteriene litt!!

Ha en avslappende søndagskveld!

SmilKKann

Ocean showroom sa...

Et flott hjem! Sikker greit å ha litt forskjellige stiler på hytta og hjemme, så går man ikke lei iallefall!
Ungene her så Knerten i går og det var visst stor suksess:)
Nei, ikveld skal jeg komme meg i seng i tide! Så god natt fra meg:)
Klem, Lene

Anonym sa...

det som også må være smart er å flytte = kaste litt, rydde opp i stilen, tingene etc - har en følelse av at hjemme til mamma og pappa flyter over av ting - mange ting - selv om de faktisk er flinke til å fylle konteinere innimellom, men det er ikke nok;-)
Tror vi også kunne bestilt en konteiner....

Fru Fly * Heidi sa...

Artig å se dine foreldres hjem også. Ja, det er to forskjellige stiler hjemme og på landet, men like fullt smakfull design! Ha en flott uke! Klem fra Heidi

Guttemamma sa...

Skjønner hvor du har din sans fra:-)
Nattaklem og takk for fine ord!

Ragnhild S sa...

Åh, din mor har virkelig stil! Ikke vanskelig å se hvem du har arvet talentene dine fra:) Lurt å ha litt forskjellig stil her og der, så går man ikke så fort lei! :) Tenkte på dere senest i dag: er på leting etter samme type langbord som det dere har på landstedet! Jeg forelsket meg helt i det, men er visst ikke så enkelt å oppdrive slike... får være tålmodig finn.no-søker:)
Ønsker deg en god uke, og takk for titten:)
Ps! Ferien var fantastisk, og Tyrkia anbefales:)
Stor klem til deg!

Ocean showroom sa...

Ser att dina föräldrar är intresserade av interiör ja! :-) Fint! Vi har inte hunnit se Knerten ännu men jag vet inte om min dotter är lite för liten ännu...jag vill se den! :-) Ha en fin dag! kram alexandra

Tante M sa...

Jeg savner dere alle, huset og landet! :D Gleder meg til dere kommer opp hit!

mi-rachel sa...

så kjekt å se.
lekkert innredet.

Unknown sa...

Stilig interiør!! Tydelig at du har en stilsikker mamma:) Datteren er vel kanskje veldig lik sin mor?!

Ha en fin kveld:)
Klem Linda

Myhome sa...

Å for en smakfull og gjennomført stil hjemme hos dine foreldre!!! Liker hytta VELDIG godt også:)
Ha en fin uke!
Klem Anita

FlorasFrue sa...

Så flott de har det, gøy å se!
Kjersti

Janne sa...

Lekkert;) Liker når ting ser "ryggig ut" om du skjønner;)

Knerten kan være litt skummel den, en liten gutt jeg kjenner syns også det:)

Ha en fin dag videre..

K- Janne

Anonym sa...

Kjempe flott hos mams og paps! Du er godt opplært ser eg:). Stor klem Gunnhild

Sjöboden sa...

HeJ!

Hoppas allt är väl med dig. Verkligen fint dina föräldrar har, inte som hos mina där 90-talet lever kvar....
Ha en go helg!

Kram Caroline