mandag 30. november 2009

Godt fornøyd...tilslutt!

Forrige helg da vi var på hytten kunne vi endelig hente hyllen fra Oliver Furniture som min mor hadde bestilt hos AC Home. Planen vår var at den skulle stå langs veggen ved siden av peisen, men skuffelsen var stor når det rett og slett ikke ble så fint som vi hadde sett for oss! Jada det skjer jo iblant det...

Panikken vokste hos både min mor og meg.... Det er ikke bare bare å forsvare ett slikt kjøp når man attpåtil ikke blir 100% fornøyd... Hyllen er kjempefin - men passet ikke der vi hadde tenkt!
.
Men etter mye dytting og flytting av møbler, så fant vi heldigvis ett helt rett sted til den - og vi kunne få hvilepuls igjen...;)
Som dere ser, så plasserte vi den ved halv-veggen ned til kjøkkenet - i det som nå er en perfekt lesekrok!

Etter at hyllen fant sin plass, kom systematikeren frem i meg, og jeg fikk full ordning og reda i alle interiørbladene vi har på landet... Alle de ulike bladene har nå fått sin egen hylle - ha ha - så får vi se hvor lenge dét varer.... Men oversiktlig og greit er det hvertfall enn så lenge!

.

I morgen er det endelig 1 desember! Kalenderen hengte jeg opp på søndag, så den har fristet de små i noen dager allerede, så nå er jentene helt elektrisk og gleder seg såååååå!!!

13 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Kan se mig er framför mig, paniken kommer sakta hihi. Tycker att det ser väldigt btra ut det där hihi. Jättefint.
Hoppas att allt är bra...
Stor kram Anne

Fru Fly * Heidi sa...

Kjenner nesten pulsen stige ja...:) Men der den står nå, ser det kjempeflott ut. Lekkert med sirlige bladbunker også! Ha en super adventsuke! Klem H
PS. Tusen takk for gullfine ord om bildene mine, jeg blir så glad!!♥

Mjuka sa...

Supersnygg hylla!
Kram Malin

hjem hos linda sa...

Du har all grunn til å være fornøyd ja for det ble kjempe lekkert.
Klæm Linda

AC Home sa...

Det der ble iallefall jeg fornøyd med, superfint!!
Jeg vet jeg trekker det vel langt når jeg skriver dette, meeeen en hvit Tine K lampe oppå der.. DET hadde vært helt nydelig:))

Hils din mor.

AC

Jannicke sa...

Dette ble jo kjempefint!
Godt dere ble fornøyd in the end ;o)
Ha en fin første desember dag!
Klem J

mi-rachel sa...

kjempe fin hylle.
syns jeg ser dere når dere styrer på;)

Myhome sa...

Kjempefin hylle!!!
Det er ikke alltid lett på forhånd å se hvordan det blir, men så bra at dere fikk plassert den et annet sted!
Nå har du fått en deilig lesekrok på hytta, med dine favorittblader lett tilgjengelig. Syns plasseringen ser perfekt ut:)
Ha en fin 1.desemberdag med dine spente små, endelig kan kalenderen åpnes:)
Klem Anita

Anonym sa...

He, he kjenner meg godt igjen idet ja!
Men det ble veldig fint der dere har satt den nå, og hyllen er jo bare lekker:-)
- ha en fin dag, klem Hege.

Anonym sa...

ja det ble i allefall kjempe fint slik den står nå!!

No.15 sa...

Så nydelig blogg du har. :)

Made by KKann sa...

..jepp skikkelig lekkert - digger slik orden!

SmilKKann

Lisas hjem og skatter sa...

Så fint det ble :) jeg drømmer om ett slikt system i mine blader! Super liten lesekrok :)
Ha en magisk advent :)

klem!