mandag 1. november 2010

Makeover på loppestolene


Husker du de lave Budalstolene jeg fikk tak i på loppemarked for en stund siden? 
Vel, nå har de fått noen strøk maling og har endelig kommet til sin fulle rett...i mine øyne vel å merke. 


Jeg er SÅ fornøyd med dette kuppet, og jeg blir rett og slett glad hver gang jeg ser på stolene...
(håper på forståelse fra alle andre innredningsfrelste)

Veldig ofte er det jo sånn at når én ny ting gjør sin entré, så vil man fornye på andre områder også,
derfor har stuen nå fått ett nytt bord og nye trekk på sofaen er på plass...

(Flere bilder fra stuen kommer senere!)


Hvis du ikke fikk med deg hvilken farge stolene hadde før - så kan du ser her (litt ned i innlegget).
Ikke noe galt med fargen, men den passet ikke helt inn i stuen vår..


Ha en fin uke alle sammen!!

ps: Tusen takk for alle de hyggelige kommetarer dere skriver 
og takk til alle dere som har valgt å følge meg! Det setter jeg STOR pris på!

Dersom noen ønsker å få oppdatering på Facebook når jeg legger ut nytt innlegg, kan dere trykke HER!


26 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine stoler...har noen som ligner og de er akkurat grunnet og skal bli grønne sarte.Gleder meg.
Flotte bilder
ha en fi kveld
En hilsen fra meg til deg

Unknown sa...

Heisann.
Så lekre stolene ble!!
Veldig fine bilder hos deg også:)

Ha en flott uke:)

Klem Linda

Jannicke sa...

enig - de ble rålekre!!
slitan med nytt bord også :o)

Klem J.

Dronning Maud sa...

Forstår godt du er fornøyd!
Så koselige innlegg under fra selskapeligheter:)

Piulfen sa...

Fine stoler :) så flink du er. Og gøy med noe nytt. Gleder meg til å se resten av endringene du har gjort.

Anne Grete sa...

Wow, de var rålekre :)

Ha en fin kveld!

Line sa...

Hei!! Takk for hilsen inne hos meg, kjempefin blogg du har. glad du stakk innom så jeg oppdaget din. legger deg til listen min og håper det er greit? klem fra Line

STYLIZIMO sa...

Gurimalla saa nydelige bilder! Stolene ble veldig fine:)

klem Nina

Takk for hyggelig hilsen hos meg!:)

Sissel sa...

Kan godt forstå at du er fornøyd, for maken til finere stoler skal man lete lenge etter. Ble rent misunnelig jeg nå....

Ha en strålende fin kveld!

Klem

mi-rachel sa...

åååå..galfine!

Love Peace Pionies sa...

WOW!!! superfine!! de ble nydelige i hvitt! det var litt av et kupp.
klem kristina

Mrs S sa...

Stolene ble nyydelige <3 Herlig med slike kupp ;) Gleder meg til å se endringene i resten av stua også!!

Klemmer fra meg!

LIVS LYST sa...

Budalsstoler---mmmmmm!!!!!!

Og heldig er du som har to. Jeg har bare en. Men så kan jeg være dobbelt så glad i den ene da ;O) hihi...

Kjempe fint så det ut der rundt bordet!
Hilsen Liv ;O)

Smineset sa...

Helluen flinka! Stolene ble kjempefine, skikkelig lekre! Gleder meg til å se...

Bloggen har også fått makeover og ble utrolig fin!

Hils alle!

Klem :-)

Anonym sa...

uttrolig fine ble de i hvitt - digge stoler også!!

Kakebakedamen sa...

De ble utrolig fine. Har lagt meg til som følger av bloggen din (-:

Malin

Guttemamma sa...

De ble utrolig flotte,skjønner godt lykke følelsen!!'Klemmer♥

Ingvild sa...

Heisann!
Tusen takk for kommentar på bloggen min! Kjempekoselig!

du har en knallfin blogg... Lys og lekker!

Kjempefine stoler... Skjønner godt at du blir glad for å se på disse!

Legger meg til som følger her jeg, håper det er ok!
Klem,I

LYKKEBO sa...

Fant du de på loppemarked?? Lucky you!!
Kjempe fine! Og du har gjort en super oppusingsjobb med de!
Og fantastisk fin halloween lykt :)

Klemmmer

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlige stoler og nydelige bilder :)

Klem Anette :)

Mrs S sa...

Tusen takk for det, kjempekos å høre:)! Setter pris på at du ønsker å legge meg til i blogglista di, du er allerede hos meg:)Legger meg som følger hos deg også, om det er greit?

Ha en strålende onsdag!

Klemmer fra meg

Hjemme hos meg sa...

Hei igjen... Glemte jo å svare på det du lurt på... Dem toppingen er bare vanlig gulrotkaketopping med svart konditorfarge i:)

Klem Anette :)

Jorid + NOE Blog sa...

SÅ lekkert det ble! :-) Jeg legger deg til i blogglisten min! Jeg har forresten flyttet til wordpress, så derfor får du ikke siste oppdateringer. Fjern Noe på HJertet og legg til www.joridkvam.com på nytt! ;)

Ha en fin kveld!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefine! :)

Viktigste er ikke alltid å beholde det slik det har vært, men å gjøre det til sitt eget!
Hvorfor skulle du ha det, om du ikke ville brukt det? ;)

Håper dere har flotte dager!

Sukkertøy for øyet sa...

Heisann :)
Mulig dette er første gangen jeg er innom deg, men her snurret jeg meg nedover i innleggene dine lenge.
Mange go'biter som jeg liker å kalle det..
Og helt enig med deg..
Disse stolene passet perfekt der hvor du har plassert dem..
Vakre er de, samtidig som de er en kontrast med tanke på formen og materialet.
LOVE IT

Mrs S sa...

Så koselig å få så fin tilbakemelding på stueinnlegget mitt!! Nå ble jeg utrolig glad:)

Kos dere med fredagskveld <3

Klem fra meg!