søndag 11. oktober 2009

Lite, men koselig barnerom på landet...


Det har vært høstferie her på vestlandet denne uken. Ungene har stort sett hatt fri fra skole og barnehage og jeg har hatt fri fra onsdag. Veldig deilig!!
.
På torsdag dro vi ut på landet og det var noen veldig glade jenter som endelig fikk dra dit igjen. I de siste månedene har det nemlig vært jobbet med ett utbygg langs veggen mot sjøen. På grunn av det, og fordi to av soverommene har vært berørt, så har ikke vi vært der ute med ungene på lenge.
.
Nå var endelig rommene ferdig! Bildene over viser barnerommet vi har på landet. Det er bare bygget ut en liten meter, men det er helt utrolig hvor mye så lite har å si. I den delen som ble bygget ut ble det plass til en liten kosekrok. Utrolig flott ble det! I tillegg har det blitt tatt litt av soverommet ved siden av for å få plass til skap! Klesskapene er av den smale typen fra IKEA og min far har bygget skapet inn i veggen - kjempefint... og gjett om det var deilig å endelig få ett fornuftig sted å plassere ungenes klær!!



Dagene på landet har vi fyllt med avslapping, lek, rydding ute og inne (det blir ikke akkurat ryddig av påbygg og oppussing!) og til slutt var det også litt tid for shopping til hytten! Min mor og jeg er veldig fornøyd over egen innsats både på ryddingen, ommøbleringen og med de nye innkjøpene - og dere skal selvfølgelig få se hvorfor....i de neste innleggene! ;)

.

Ønsker alle som er innom en flott uke!!

22 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Flotte bilder! Og veldig koselig barnerom! Deilig å få prosjekter ferdig! Blir artig å se resultat av shopping:)
Ha en finfin søndagskveld!
Klem, Lene

Smineset sa...

Å det ble fint! Helt nydelig! Vi gleder oss masse til dere kommer på besøk til oss! ;-) Klem

Trude sa...

Knallfint på barnerommet og så likte jeg godt den stripete stolen i stua:-) Sikkert godt å nyte avslappende, flotte høstdager på "landet".

Jannicke sa...

Så flott det ble! Helt nydelig barnerom,
jeg bare gleder meg til å se mer fra den fantastiske hytten til dine foreldre!

Klem J.

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig :-D

Håper dere får en flott uke!
Klem, Jorid

Lille w sa...

Hei hei,

For et nydelig lite barnerom! Lengter etter mer plass slik at jeg kunne prøvd meg på noe lignende - jeg klør i fingrene etter å innrede et nytt rom til lille w, men der vi bor nå er det ikke plass til et bittelite nytt barnerom engang:)

Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min! Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre når jeg kommer hjem fra ferie:)

Klem Anita

Hege sa...

Stilig sted, enig at barnerommet ikke så såå stort ut, men utrolig stilig da:)
Så ut som en fin stue også, iallefall stolen, den likte jeg!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!
klem Hege

mi-rachel sa...

veldig koselig barnerom.
gleder meg til å se mer.

Guttemamma sa...

Det er så UTROLIG fint der ute!!! Ha en fin uke tilbake med hverdag..klem

Berthas Oldebarn sa...

Så utrolig koselig dere har det! Veldig fin blogg, her titter jeg gjerne innom igjen!
En deilig uke til deg!
Hege

Myhome sa...

Veldig koselig barnerom!!! Det skal ikke mye til for at det hjelper på romfølelsen:) Og god skaplass er jo et must:)
Blir spennende å se nye innkjøp:))
Ha en fin ukestart!
Klem Anita

Mjuka sa...

Väldigt fint du har gjort det på landet!! Ser så mysigt ut!
Kram Malin

Anonym sa...

Herlige bilder,
du har en smak
av gull unge dame...!
Jeg sier det igjen
jeg digger bloggen din!
klem til deg

MariMaja sa...

Så fint det ble da!
Ikke så mye som skal til alltid;)
Gleder meg til å se hva dere shoppet;)
Natta

Lotta sa...

Olala for et koselig barnerom...Lekkert!En god uke ønskes deg:) Klem fra Lotta;)

Thelma Louise sa...

Hei! Takk for titten, basse flot å se på. Nydelig barnerom! Ønsker deg en flott uke! Hilsen fra Gry!

Lene sa...

nydelig lite rom og fantastske bilder!

Klem,Lene

Ocean showroom sa...

Verkligen fina barnrum! Det får du vara stolt med! Ha en fin dag! kram alexandra

Fru Fly * Heidi sa...

Oj, det var knallfint! Helt i min stil - og virkelig et harmonisk barnerom! Lyseblått er utrolig behagelig og tidløs farge!♥ Ha en fin uke!Heidi

Joy sa...

Åååå så läckert!

Önskar dig en riktigt härlig vecka!
Kramar Joy

det beste i livet sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! hvilken fantastisk blogg..og enormt gode klassiske stil...LIKE IT..like It!!;D) herlig. Jeg legger deg selvfølgelig til min blogg..Klem Vivian

Marte sa...

Så kjempefint det ser ut!
Herlig lesekrok..