tirsdag 13. oktober 2009

Dette, ble byttet ut med...

Min mor hadde faktisk vært på møbelshopping til hytten før jeg kom ut dit! Kan du tenke deg .....?! I alt utbyggingskaoset var hun og kjøpte en ny kommode til kjøkkenet. Hun var nemlig ikke særlig fornøyd med dette trancher-bordet... Jeg må jo si meg enig i at det ble hakket penere med denne flotte kommoden fra Bruka, kjøpt på AC Home (på Askøy - som forøvig er en super butikk jeg anbefaler alle interiørinteresserte Bergensere å besøke!)





Det er noe med det å kunne få rotet inn i skap og skuffer...Og oppbevaring får man jo aldri nok av.
.
I tillegg til kommoden, hadde hun kjøpt dette lekre brettet (AC Home), og det gjorde seg virkelig på det gamle spisebordet!
Med dette massive brettet, fikk bordet litt ny swong over seg - synes vi da...




Have a nice day!

14 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad fint, det blev bra mycket bättre med kommoden. Jättefint...Din mor verkar ha en väldigt bra smak, hälsa det från mig.
Hoppas att du får det trevligt i LKPG.
Kram till dig/ Anne

silje-sin sa...

Det ble lekkert! Godt med alt som kan gjemmes vekk ja;) Og barnerommet under var helt herlig! Skulle gjerne vært på AC Home, høres spennende ut! Klem fra silje.

KRUSEDULL sa...

Det ble veldig fint med den kommoden!

Ocean showroom sa...

Det blev jättefint! Ditt etagefat står på min önskelista!! Jag hae ett stort men skulle vilja ha ett mindre att servera praliner till kaffet på! Ha en fin dag! kram Alexandra

meaningmoon sa...

Kjempe flott kommode, må bare skryte av inlegget under også, ville gjerne hatt det rommet jeg:) Kjempefint!!!
Kos deg!

Jannicke sa...

Din mor kan det!! Jøss - så lekkert!
Må være kjekt å dele interiør"galskapen" med sin mor, hihi...
Klem J.

Guttemamma sa...

Hvor har du arvet din gode smak fra tro...:-)

Unknown sa...

Wow, så fint det ble!

Anonym sa...

ja man kan aldri faa nok oppbevaringsplass!!!
Vi var invitert bort paa lunsj paa soendag og de hadde lekt litt med Bestaas hyller - den smale modellen ( vi har den dype i mengder!) Jeg ble saa glad da jeg oppdaget at de har akkurat kjoept det - for jeg hadde forstaat at Ikea ikke lagde det mer - for jeg hadde nemlig tenkt aa lage buffe av det - men saa gikk droemmene mine i knus - MEN naa kan de reise seg igjen:-)

prinsesselinn sa...

NYDELIG fin header;)
lagt meg til søm følger , for her kommer jeg gjerne tilbake;)

AC Home sa...

WOW, dette ble jo utrolig flott:))
Nå jobbes det på spreng for å få en flott julebutikk:)
Du og din mor er bare så kjekke kunder! Og hytten er ordentlig fin blitt.

Masse hilsen
AC

sus sa...

Ja, forandring fryder ;)

Ble flott!!

Likte forresten den stolen som står ved enden av spisebordet ditt :)

Klem!

mi-rachel sa...

veldig fint med kommoden og skikkelig stilig fat!

Anonym sa...

Ååå det ble kjempefint:-)
Nydelig brett!
Ha en fin helg, klem Hege.