fredag 15. mai 2009

Titt tei her er jeg - GOD HELG!



Onsdag ettermiddag var vi på Smøråsfjellet med klassen til Tuva. Ett fantastisk turområde som vi er så heldig å ha i umiddelbar nærhet fra der vi bor. Vi hadde helt fantastisk vær og både små og store koste seg masse!
.
Ellers har dette vært en travel uke med planer hver ettermiddag, så når ungene har lagt seg og roen senket seg så har jeg ikke en gang orket å åpne PC'en (kan jo han med at jeg sitter foran PC'en hele dagen også...). Derfor har det blitt lite blogging og lite besøk hos dere....(sukk)
.
I morgen blir det forberedelser til 17-mai feiringen, og på selve dagen blir det, tradisjonen tro lunsj/middag hos oss etter barnetoget.
.
Ønsker dere alle en riktig fin helg og 17 mai feiring!!
(spesielt for mine norske lesere.. hihi)
.
Til slutt vil jeg takke for responsen jeg fikk på dukketeppet jeg heklet -
det varmer mer enn dere aner!!
.
Klem M

9 kommentarer:

Rosetrend sa...

Heihei! Dette var en fin blogg å gå innom! Så hyggeli tantegave du gav. En ide å ta med seg videre! Ha en flott helg og en god 17.maifeiring!

Stjärnor & Champagne sa...

Ja snyft vi har lite sorg i huset för pippin. I alla fall av mamman här......Ser ut som att ni har haft det härligt idag. Ha en riktigt trevlig 17 maj.

Stor kram från mig...

Anne

mi-rachel sa...

så kjekt med sånne fine områder i umiddelbar nærhet :)
ha en fin 17 mai feiring!

Guttemamma sa...

Ønsker dere en knakandes flott feiring!! Klem fra Anette

lise sa...

Fine bilder, vi er omtrent på vei opp dit nå, faktisk. Nydelig teppe under her også - en knakende flott bursdagsgave!

Jannicke sa...

Flotte naturbilder!
Jammen har vi mange fine turområder her i Bergen!

Ønsker deg og dine en kjempefin
17.mai feiring!

Klem J.

Interiør 63º N sa...

God helg til deg også :O)
Det er så herlig nå når temperaturen begynner å krype oppover, grilling og strandliv...herlig..Ser ut til at dere har hatt en fin dag også!

Ha en fin 17.mai også ;O)

Kirsti

fisefornemme Pernille sa...

Uhm - lækre pølser! Det ser hyggeligt ud!

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder du viser. God 17.mai fra Siv