fredag 22. mai 2009

Når størrelsen teller...

Ett "monster" av en TV har flyttet inn i stuen vår! Mannen har vært på vift og ett større TV var visst høyst nødvendig! En TV på 37" har dermed funnet sin plass på skjenken, og for meg er det en STOR TV!
Jeg var nemlig svært fornøyd med den lille nette 26" flatskjermen vi allerede hadde - men ok...må jo innrømme at "se på TV" opplevelsen er bedre nå!
Eller har jeg hatt fri i dag - og har en herlig langhelg -som så mange andre!
Dagen i dag har gått med til å vaske/rydde huset...Deilig å gå helgen i møte med en ryddig heim.

I morgen skal vi en liten dagstur ut på landet! Der skjer det nemlig ting! Utbyggingen er kommet godt i gang - og jeg gleder meg til å se med egne øyne. Kommer helt sikkert ut med noen bilder av fremdriften i morgen!
.
Til da...
ønsker jeg alle en riktig god helg!
...i kveld skal jeg endelig få kommet meg rundt til dere alle..... noen dager siden sist nå!
.
Klem M

14 kommentarer:

meaningmoon sa...

Kan tenke meg at det er deilig å SE på monsteret uanz:O)Syns det var et fint monster jeg da,kunne godt tenke meg en slik selv...men skulle kunne fått den i hvitt kanskje?!;o)

Ha en fin helg,og kos dere på tur!

Unknown sa...

Gratulerer med ny tv da:)
Det er godt det er flere enn meg som må tåle både monster-tv'er og digre skinnsalonger:)Hehe. De har sine ting de mennene også:)

Ha en fortsatt flott helg.
Klem Linda

Stjärnor & Champagne sa...

Spännande med utbyggningen av landet...Ja vi får se vad jag gör med schablonerna. Har lite ideér bara jag får tid. Ja det är alltid kul att gå på husvisning, men det är mycket jobb med båda husen, pust det är att börja om. Men dessa ligger så bra så jag tror att det blir många som kommer.

Klem till dig från mig/ A

Stjärnor & Champagne sa...

Psst glömde säga att Tv:n är ok. Vi har ett stooort vidunder på väggen i källaren och jag kan inte vara utan den..

Klem klem igen

Guttemamma sa...

...trøst deg med at noen har det verre...,hilsen en med 52 tommers...

Anonym sa...

jeg "tullet bort" litt tid på ei veninne som var litt trist - så jeg mangler hemsen - for å ha en plettfritt hjem til helgen og da vasket jeg så svetten rann gitt
MEN det er deilig!!
Vi har 42 tommer på soveroms veggen som eneste møbel på soverommet i tilegg til seng, sengegavl og nattbord vi - DET var vel ting nummer 5 på hva som ble instalert i ny huset her - etter sengene.....

Jannicke sa...

..disse mannfolkene!!

Vi har en på 42" her hjemme og (hold deg fast) en på 50" på lanstedet vårt!!!
Det regner mye på vestlandet om sommeren, hihihi...

Kos deg på landet,
gleder meg til oppdatering derfra!
Klem og god natt! J.

Bo med Lena sa...

Ifølge mannen min som har vært og snakket med "experter" så er 37 tommer nå det som karakteriseres som en kjøkken-tv!!! Hvor skal dette ende? Heldigvis blir det tv-stue her iløpet av høsten/vinteren og da skal monster-tv'n som mannen ønsker seg dit ned!

Ha forøvrig en strålende helg! Jeg krysser fingrene for sol og malevær:)

MariMaja sa...

Grattis med ny tv, syns også tv opplevelsen ble helt noe annet etter jeg fikk min nette 32 tommer ;)
God helg fra Maja

mi-rachel sa...

føler med deg ang den store tven der :) god helg!

Ragnhild S sa...

Åh jeg kjenner meg sååååå igjen! Mannen min kom drassende på en diger 42" sort tv som også står på skjenk, og den kræsjer med alt av annet interiør i stua! Jeg vurderte veldig sterkt å bygge den inn i et skap eller noe, men det har ikke blitt til enda... mye jobb! Vi hadde et 32" sølvgrått før, men det gikk da vi solgte leiligheten, og nå virker det som de har sluttet (?) å selge TVer i den fargen... hmmm.. Men det påfallende er at alle damer som er på besøk hos oss kommenterer "Oj, så stor TV dere har" oversatt "Du og du, den så jo utrolig malplassert ut!" Mens menn kommenterer med samme setning men her er den gjerne oppfulgt av et nikkende "KULT!" Hehehe:)

Skal si dere er effektive på landet du! Imponert over at dere er igang allerede! Gleder meg til å se bilder av utbyggingen!

Stor klem til deg!

Anita fra hjerterommet sa...

Gratulere med ny tv.. god helg..

Ninas Drops sa...

Ja uff..disse tvne..er ikke så fine,men akk så nødvendig..hihi...eller??
Ha en flott helg på landet..
Kos dere.
Drops

Ninas Drops sa...

Nesten innom samtidig vi jo..takk for besøket...*fnis*...skulle laget litt mer rabalder, så kunne du kommet på kaffe...hihi..