mandag 7. mai 2012

Nytt møter gammelt







JA...det er utfordringen hos NIB denne måneden. 
Piece of cake tenkte jeg...jeg som har endel gamle møbler...
men den gang ei...
Etter å ha trålet bildemappe etter bildemappe 
var det nesten ikke ett eneste fornuftig bilde med denne kombinasjonen å oppdrive - 
enten ble det gammelt møter gammelt, eller så var det nytt møter nytt, eller så var ikke bildet noe fint - og det bør det jo være!

Jeg endte til slutt opp med dette bilde fra soverommet.

Gammelt nattbord fra en antikvitetsbutikk, som jeg fikk i bursdagsgave i studietiden...
Ja bare dét i seg selv - betyr jo at nattbordet er (eld)gammelt...

Det nye er selvsagt lampen fra IKEA og nytt deilig sengetøy





Fin uke! 
 

 

13 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Veldig, veldig fint!
Lykke til!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ahhhh, herlig, friskt og sommerlig!!

Takk for hyggelig tilbake melding om lampene c",)

Klem Anna

Unknown sa...

Flotte og klare bilder!
Lykke ti. :)

ELLEMELL sa...

herlig bidrag!

Fruehuset sa...

Hipp hurraaaa!!
Du vant Give awayen hos meg:))
Så utrulig kjekt!

Det var Øystein som trakk deg!

Eg sender deg ein e-post i morgon angående info som eg må ha:)

Kjempe fint bidrag forresten!

Helsing Marianne:)

Hanne Mette sa...

Synes det var et nydelig bidrag jeg. Kjempefint nattbord og deilig deilig sengetøy.♥
Lykke til!
Klem fra Hanne Mette

Forever Love sa...

Lekkert smekkert!

Lykke til:)

Klem T

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefint bilde! Dette burde du kome langt med! Og så lekre sengeklede!

god klem,
e :)

M sa...

Koselig....og veldig "New England". Lykke til i utfordringen, klem, M

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig bilde og sånn nattbord har jeg veldig lyst på selv..får ha øynene åpne;) Masse lykke til i utfordringen med ditt fiine bilde- og en god ny uke ønsker jeg deg;)

Bjørkli Søndre sa...

Et nydelig bilde med herlige farger! Lykke til i utfordringen!

Ha en flott kveld!

tonje boganes sa...

Hei
Innom for å gratulere deg med galleriplassen hos nib! Vakkert, vakkert bilde!

Vet ikke om jeg har vært innom bloggen din før, men her kommer jeg tilbake. Nydelig, var det her hos deg. Legger meg til som følger jeg:)

Ønsker deg en fin ny uke
Klem Tonje

Bjørkli Søndre sa...

Måtte bare innom igjen å gratulere deg med galleriplass hos nib, der nytt møter gammelt!

Ønsker deg en strålende ny uke!