lørdag 5. mai 2012

Da var den på plass!







Det tok noen dager å få malt hylle nr 2, når man må på jobb og sånn innimellom strøkene....
Men nå er den oppe, og jeg synes det gjorde seg med en hylle på  
begge sidene av vinduene.

Som du ser fortsatte jeg med pastell-stæsjing her også.  
Nå kom også Keep Calm skiltet (i tre), 
som min mann gav meg til jul for halvannet år siden, 
endelig til sin rett!

Ellers har vi en rolig helg her så langt...vi putler på rundt omkring og gjør litt her og der - 
men stort sett går det i å komme ajour til ny uke! 




12 kommentarer:

beate sa...

Wow, så lekkert!
Her kunne jeg flyttet inn :)

God helg til deg

Klem

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg! Så fint du har det, og så fin blogg :) La meg til som følger. Tusen takk for så uendeleg flotte ord hos meg! Stolane våre er frå Slettvoll, dei heiter Archibald, og du får dei med kort eller langt trekk. Du finn dei på bilder under etiketten stove på bloggen, men med koksgrått, kort trekk først. Kjøpte nye lyseblå trekk i vinter.

Ha ei fin helg vidare!
Klem,
Elin :)

Elin | Draumesidene sa...

Gløymde å skryte av Parisbilda dine! Lovely!

E

Anonym sa...

Du har drømmekjøkkenet! Lekkert!!!
Ha en fin dag!
Hilsen Alexandra

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fint det vart!☺ Likte og at det var på begge sider av vinudet☺

God helg☺

Klem M♥

Anne Grete sa...

Så utrolig lekkert kjøkken, en ren drøm ;)

Ønsker deg en fin lørdagskveld :)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Flott, flott, flott! Og det skiltet var også bare så lekkert. Det likte jeg veldig!!

Fortsatt fin lørdagskveld til deg ;-)

MittLilleHjerte sa...

Kjempefint kjøkken:) Delikat og lyst;)
Ha en super lørdagskveld!:)
Klem Janne

Miss Susie and the Bandits sa...

WOW SÅ NYDELIG!!!
Drømmer om nytt kjøkken jeg også, men det lar visst vente på seg en stund.
Altså...En god stund!
Men den som venter, venter ikke forjeves...eller noe sånt ;-) Hihi.

Håper det blir like fint som ditt;-)
Riktig god helg :-)
-Susanne-

Mrs S sa...

Hva mer kan jeg si enn NYDELIG!:-D kjenner det kribler i hele kroppen etter å komme i gang med vårt prosjekt nå...;) Nydelig helg til deg og dine<3

Anu sa...

You have very nice blog! Enjoyed very much looking around here and although I don't understand the language the pictures speak to themselves :)

Greetings from Estonia!

Anonym sa...

Hei:) så utrolig fint kjøkken du har. Sitter bare her å smiler og drømmer for meg selv. Jeg lurte på hvor du har kjøpt glassoppbevaringen for sugerørene?