onsdag 2. mai 2012

Endelig kjøkkenhylle på plass!






 Mai måned er her, og været vi har hatt de siste dagene er bare helt fantastisk!  
Våren har også flyttet inn på kjøkkenet! Det føles naturlig å få frem ting i sommerlige pasteller nå.

Ekstra kjekt var det å pynte til vår etter at jeg E N D E L I G fikk opp hyllen på kjøkkenet. 
Det tok bare 8 mnd - men nå er den på plass! Jippi!! 



 Før helgen fikk jeg brått lage kjøkkenhylle- ånden over meg (og da er det bare å hive seg rundt) og jeg dro og kjøpte hobbyplate og knekter. Etter 5 strøk (!) maling kunne den finally henges opp!  


Jeg er kjempefornøyd. Synes det ble veldig koselig stemning i kjøkkenkroken, i tillegg til at det blir mindre ting som står på kjøkkenbenken.


Så fornøyd ble vi, at jeg nå er igang med å male en hylle til.  
Den tenker vi å henge på andre siden av de to vinduene som er kjøkkenet. 
Etter at vi fikk opp denne hyllen - så virker det naturlig å ha en på andre siden også!  
Håper det stemmer!

Have a nice day!


7 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Så fint det ble!! Herlig med litt pasteller også...skal ha to hyller på kjøkkenet her også;)

Hanne Mette sa...

Rålekkert kjøkken, og så mange fine detaljer.♥
Skulle gjerne hatt åpne hyller, men jeg har visst ikke plass. *sukk*

Klem fra Hanne Mette

Unknown sa...

For en flott krok på kjøkkenet!!
Herlige farger:)
Og jeg eeeeelsker flisene dine ♥

Ha en fin kveld:)

Li/Småtingene sa...

Det ble kjempefint!! Ble styrket i beslutningen om å lage hyller på kjøkkenet vårt også... Greit både til oppbevaring, utstilling og hyggefølelsen... :-))

Men gruer meg litt hvis det kreves fem strøk altså... He
he ;-)

:-)

Unknown sa...

Det var en kjempeflott hylle, og den passet utrolig bra inn i kroken der. :) Du er flink!

Mrs S sa...

Så verd malerundene, for dette ble kjempefint!!! Hvilken brødrister er det dere har?

Ha en fortreffelig fredagsveld <3

Stor klem :))

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Elsker det kjøkkenet ditt! Den lampen din, bare helt rå c",)

Klem Anna