onsdag 30. mai 2012

Hodebry om inngangsparti

houzz.com
 
Det går i valgets kvaler om inngangspartiet her om dagen.  
Planen er å ha ett tilsvarende inngangsparti som på det øverste bildet (uten vindu over døren).
Svart dør og hvite sidefelt med vindu helt ned, ble bestilt. Etter mange ukers venting ble endelig herlighetene levert på døren i forrige uke!! YES!!! 

Vi skulle få oss ett nytt inngangsparti på plass i pinsen!!!
(vi bygger om hele inngangspartiet, flytt av dør etc...)

Men.....skuffelsen var STOR når vi så at sidefeltene som skulle være hvite - også var svarte.


bhg.com

Og det er status i dag. 
Skal vi beholde de svarte sidefeltene (med en reduksjon i pris) 
eller bestille nye og vente i kanskje flere måneder.....???

Etter litt surfing på nett og forsøk på visualiere resultatet med svarte sidefelt - så lurer vi på om vi bare beholder de svarte sidefeltene....
Men jeg er så redd for å angre...vil det bli for mørkt og dystert??? Eller klassisk og pent??
Det vil bli hvite lister mellom dør/sidefelt og over og rundt....

What to do??



6 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Skjønner godt usikkerheten1 Vi skal også bygge ut nytt inngangsparti og ønsker meg dobbeldør eller slik du har bestilt. Men skal jeg gå for sort eller hvit dør? Så usikker og redd for å velge feil..:-)

Følger med i spenning på hva du velger. Valget må du ta for å bli fornøyd og følg magefølelsen. Skjønner det er kjipt å vente måneder, men er det verdt det kan bare du vite! :-) Det er du som skal trives med det. Ikke så mye hjelp av meg! :-) Begge deler er nydelig, så det er smak og behag!

Anonym sa...

Å huff kor kjedelig, jeg tror jeg hadde googlet rundt å sett litt forskjellig inspirasjon til den døren du allerede har fått, er jo veldig kjipt å vente lenge på ny dør, men det er jammen ikke et lett valg siden du ikke får satt opp døren for å prøve heller! Ps. Jordbærpiken(blogg) har en mørk grå enkel dør med sidevinduer helt ned, der kan du kanskje få ide om hvordan det kan se ut.

Lykke til, du får de til uansett du:)

Lisa M

Unknown sa...

Ååå, så kjedelig! Jeg syns det var veldig klassisk og lekkert med det nederste bildet også jeg da, med de svarte sidefeltene. Men hvis dere aller helst vil ha hvite, så er det jo verdt ventetiden i forhold til at dere skal ha det sånn i mange år fremover.

Ikke så mye hjelp herfra kanskje, men jeg likte begge eksemplene dine her veldig godt! :)

Li/Småtingene sa...

Jeg vill tatt de sorte sidefeltene til (sterkt) redusert pris, og malt dem om til hvite!

Sort dør er så lekkert! *Ønske, ønske*

:-)

Mrs S sa...

Overrasket over hvor flott det var med sorte sidefelt på det nederste bildet.... Om dere får en veldig god pris, hadde nok jeg gått for det, også heller malt om etter noen år om jeg fant ut det ble feil:) Likte den nederste døren altså, hmmm... Hehe;) Lykke til med valgets kval, kjære du<3 Er det noen som er egnet for å ta en god avgjørelse her, så er det jo jeg! Flinkest<3

Klem fra meg:)

Gro sa...

Lekkert! Vil gi deg et råd om at du ikke må bytte ut. Slik du har det nå med samme farge på dør og vinduer skaper en helhet rundt inngangspartiet. Flott belistning:-)