torsdag 4. november 2010

Stuen vår



Da var det utfordring hos Nib igjen! 
Denne gangen er vi utfordret til å vise frem sofakroken.

  

Det passet egentlig veldig fint at denne utfordringen kom nå, 
for da kunne jeg slå to fluer i en smekk!
Stuen vår har nemlig fått seg en liten make-over i det siste - 
og var klar for å bli blogget.

  

Som jeg nevnte i forrige innlegg ble det en liten fornyelse av stuen etter at de nye loppestolene kom i hus. Har egentlig hatt lyst å gjøre noe lenge, men det var først når stolene kom på plass at alt "løsnet"...

Nå høres det ut som vi har pusset opp hele stuen, men det har vi IKKE gjort...Vi har flyttet på ett skap, sofaene har fått nye trekk og nytt stuebord er kommet på plass, i tillegg til diverse annet småstæsj som "bare" måtte bli med hjem fra butikken...
Med enkle midler føler vi at vi har fått en helt nye stue! En stue som er klar for høstkos...
Her , her og her kan du se andre utgaver av stuen vår.....Forandring fryder heter det jo!

  
For de som lurer:

Sofa: IKEA, Ektorp, Nytt trekk: Svanby Grå
Stuebord: IKEA, Hemnes
Skap: På (evig?) lån fra min mor, kjøpt hos antikvitetsforhandler.
Kurver/kurvlykt: Living
Puter: Ahlens (ikke nye)
Brett på bordet: Living

....og mens mammaen lekte papparazzi i egen stue, 
syslet de 3 håpefulle med egne saker helt upåvirket  - på sidelinjen





Håper dere har hatt en fin uke så langt!!

synes dagene flyr - tenk i morgen er det FREDAG igjen!

21 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Lekkertsmekkert :-) Gråe sofaer gjorde seg!

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Lappeline ♥ sa...

Så fint det er hos deg
Flotte bilder fra stuen din.
Ha en fin kveld
klem

meaningmoon sa...

Kjempe fint♥ Skikkelig kule de stolene dine , og de passet jo perfekt i stuen din! Her står også grått trekk til sofaen på ønskelisten!
Lykke til i utfordringen:))

Klem!

Sissel sa...

Lekker stue, men fine detaljer.
Likte spesielt det skapet som du "låner"...

Lykke til med konkurransen!

Ha en fin kveld!

Klem

Emilies interiør sa...

Lekker stue, likte spesielt godt skapet og stolene!

Ha en fin kveld videre:)

Piulfen sa...

Så vakkert det var hos deg. Må si at du er utolig dyktig med interiør. Ønsker den en vakker kveld.

Hanne Mette sa...

Knallfin stue! Skapet var helt nydelig. skal si du har en grei mor!

Jannicke sa...

koselig og gjennomført...
kjekke bilder med ungene i bakgrunnen :o) ser ut til å være gode venner!
Lykke til!
Klem J.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte bilder - av et flott rom. :D

Liker bildet av spisestue og kjøkken i bakgrunnen også. ;)

Håper du får en flott helg!!

Dronning Maud sa...

Veldig flott stue!!!Men det vet du sikkert at jeg syns:)

Hasigamas mamma sa...

Kjempefin stue! Elsker det skapet deres! Nydelig!
Lykke til!
klem
Lise

mi-rachel sa...

digger stilen vet du!!

Ingvild sa...

Kjempelekker stue... Lykkev til med utfordringen :o)

Mrs S sa...

Stua di ble nydelig!! Virkelig:) Synes du er flink til å skape nye uttrykk med enkle grep, og er alltid spent når du gjør endringer;)

Ha en strålende helg!

Klemmer fra meg

Supersnuppa sa...

Kjempelekkert!
Jeg liker det du har gjort med stolene dine!

n i n a s hjem sa...

Jeg vil og ha GRÅ sofa!!! :)

Så koselig du har det :)
Den sorte bilen var jo bare KNALLSTILIG!!!

God helg :)

Nina

Anonym sa...

JIPPI - tenkte på det i går da jeg så stolene malt at det er lenge siden jeg har sett et HELT bilde av stua di - og så kom det jo i dag, supert!!
Det trekket til Ekstorpen er kjempe fint altså - så kunne min også fått seg en make over;-)
Ha en kjempe fin helg!!!

Beate :-) sa...

Ahh, deilig med litt inspirasjon! Takk Maj-Nan!!

LYKKEBO sa...

I Looooove it! Fantatsisk fin stue dere har! Lekkert!
Det nye trekket tor jeg må komme på ønskelisten min til jul!!;) Vi skal ha på julemesse i øystese (nordeheimsund) i morgen..Spent***

Good helg! Klemmer

STYLIZIMO sa...

Graafargen paa sofaen deres er virkelig diggbar :) Et veldig nydelig hjem dere har <3

Skulle gjerne likt aa sett noen bilder av hjemmet deres paa nettsiden min Stylizimo.com:)
Link om du vil se hva det dreier seg om: http://www.stylizimo.com/home.php

God helg!
klem Nina

Unknown sa...

For en herlig stue! Grå sofa står høyt på ønskelisten her i hjemmet.

Skal skrolle mg nedover og lese mer i bloggen din senere i kveld.

Legger meg til:)

M