søndag 28. november 2010

Advent

Da er adventstiden i gang for alvor! I går laget jeg to adventsstaker...jeg klarte ikke å bli enig med meg selv om hvilken jeg skulle satse på - så da tenkte jeg at vi like gjerne kunne ha to! Levende lys er jo ikke akkurat det man sparer på i denne mørke tiden uansett ;)



Det er jammen lenge siden forrige innlegg fra meg.  Har blitt en skikkelig på/av blogger. I perioder får bloggen høy prioritet og andre ganger har den veldig lav prioritet. 

Noen ganger blir det sånn - innlegg lages kun i hodet - og kommer aldri ut...



Forhåpentligvis blir det mer akitivtet her nå som det nærmer seg jul.....!

Ungene gleder seg masse til adventstiden vi nå går inn i, og selvsagt til jul, og i dag har julemusikken vært på full guffe hjemme hos oss!

Så i dag har vi definitivt tent ett lys - ett lys for glede!

Til slutt vil jeg bare si:

Tusen takk til alle dere som har tittet innom meg, 
selv om det ble veldig stille her på bloggen

You´re the best!

14 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Fy flate så lekre staker!!!

silje-sin sa...

Kjempefine adventstaker! Jeg er så glad i bloggen din, og jubler for hvert nye innlegg:) Nyt adventstiden med din skjønne familie:) klem fra silje.

mimmi-leone sa...

Så fine bilder, koselig stemning!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Jannicke sa...

ja, hvorfor ikke ha to adventsstaker?? flotte og koselige begge to :o)

Deilig tid nå fremover,
lenge siden jeg har følt meg så klar for å feire jul :o) må være pga at jeg jobber i butikk denne julen :o)

Håper du har det fint,
alltid kjekt med nytt innlegg fra deg!

Klem J.

Ingvild sa...

Nydelige staker du har laget - og du har helt rett... Det kan ikke bli for mange levende lys i denne mørketiden :o)

Bloggingen går i perioder for mange av oss - så ikke stress med det;o)

Håper du har det bra,
klem,I

mi-rachel sa...

så fine begge to!

Stoltzen2012 sa...

Koselig Maj-Nan! Ha en fin førjulstid :) Kom gjerne på juleavslutning hos meg med gamleklubben hvis dere har tid..klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEfin adventstake!☺

Klem M♥

Piulfen sa...

Nydelig adventstake.

OVER OG UT! sa...

KJEMPE fine adventsstaker!!!Ha en nydelig adventstid!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte adventstaker!!! :)

Håper dere får en herlig adventstid - kos dere masse. Og blogg når du lyster - vi gleder oss! ♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte adventstaker!!! :)

Håper dere får en herlig adventstid - kos dere masse. Og blogg når du lyster - vi gleder oss! ♥

Karin sa...

Jättefina ljusstakar!

Carina Dale sa...

Så utrolig fine lysestaker! Den første tror jeg at jeg må kopiere ;-)

Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html