tirsdag 26. juni 2012

Sommer?


Sommeren lar vente på seg, i dag har det vært direkte kaldt og surt.
Selv om ferien er noen uker unna for min del, hadde det vært deilig med litt varmere vær!

Nå som all festivitasen er over for denne gang, er vi så smått i gang med soverommet igjen!
Målet er å få det ferdig i løpet av sommeren,
 slik at vi kan gå høsten i møte med foreldresoverom på plass.

Planen for rommet er ikke klar (hjelp)
men jeg tenker som det knaker for tiden... 
På farge på vegg, sengegavl, møbler, lamper og tepper 
slik at jeg kan hive meg rundt - når den tid kommer!

Tar i mot alle gode ideer! 


Ønsker alle som er innom en trivelig tirsdag!

7 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Spennende prosjekt! Vi er ferdige med vårt soverom nå, når jeg har fått sydd gardinene og fotsengeteppe! Et tips er å tenke kontrast til de farger og materialer du ellers bruker i huset. Jeg har det lyst med creme, beige, sølv og glass rundt det meste i huset kombinert med brune ting. Og jeg tenkte at så klart skulle soverommet også være lyst og i harmoni med resten. Helt til det gikk opp et lys at så klart må man ha en kontrast en plass i huset. Det gjør jo interiøret mer spennende! Dermed ble det mørkt soverom med gull detaljer! Masse bilder under soverom på bloggen min! Så mitt tips er å tenke kontrast til det du har! Jeg ble hvertfall veldig fornøyd med valget mitt!

En strålende tirsdagskveld til deg!

Bjørkli Søndre sa...

Sengegavl har jeg også lagt ut en DIY på! :-)

Camillas Romantiske hjem sa...

Alltid gøy med nye prosjekt, ofte kommer ideene mens man holder på..blir spennende å se hvordan det blir hos dere etterhvert!! Fiiin sommer ønskes deg:)

Frøken Loppe sa...

Spennande med prosjekter!!
Håper vi får ein titt når det er ferdig :o)
Lykke til med arbeidet!

:o)

ralfefarfars paradis sa...

Litt mer sommervarme hadde ikke vært meg i mot;) Blir spennende å se hvordan soverommet deres blir- det blir sikkert veldig lekkert tenker jeg;) Vårt er heelt tragisk- men det står på oppussingslisten, må bare prioritere kjøkken nå;)

MissMette sa...

Å ja, spennende med prosjekter ;) Gleder meg til å se... Og det var såååååå mange fine bilder og innlegg her hos deg siden jeg tittet innom sist ღ Jeg la meg til Facebook siden din også, slik at jeg letter kan se nye innlegg :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

PS! - hvis du vil, så kan du følge meg på min Facebookside MissMette - klem :)

Suvi sa...

Hi there:) I`m your new reader and just starting my own blog.

I like your style, it`s very near of mine.

Have a nice weekend!