søndag 6. mai 2012

Soveromsplaner

decorpad.com

countryliving.com


Innimellom alle "små-prosjektene" (WCér, boder etc) her i huset holder vi på med det store soveromsprosjektet - sånn litt i kulissene...

Det går ikke kjempefort, men nå begynner det å skje ting! Nå er nemlig endelig vinduer og døren på plass, og det er skiftet kledning på utsiden. Yei!!

Det betyr at vi nå kan gå skikkelig i gang innvendig. Det er myyyyyye som skal gjøres, nå er det bare ett råbygg, så tak, vegger og gulv skal legges - ja det vil nok gå en stund før det er innflytningsklart. 

For å gi dere ett innblikk i hvordan det skal bli, så viser jeg dere her noen av inspirasjonsbildene! 
På soverommet blir de høyt under taket, skråtak med panel, vinduer på hver side av sengen og dobbeldør ut!

pinterest.com
 
Gleder meg veldig til å få foreldresoverommet på plass. 
Nå deler vi nemlig det aller minste soverommet med 3 åringen i huset :)
(som forøvrig er veldig koselig - og han ble veldig lei seg når han skjønte at hans seng ikke skulle stå inne på det nye soverommet vårt - men det blir nok bra for han å få eget rom etterhvert)

Har du nettopp pusset opp soverommet? 

Da vil jeg gjerne se - for vi har ikke helt bestemt oss for farger etc..
Det er så mye fint å se - og man vil liksom ha litt av alt....

ps: kommer med bilder fra prosjektet etterhvert...



5 kommentarer:

Anonym sa...

lite fin soveroms inspirasjon da - gleder meg til å se din verson av det - blir nok ikke mindre fint kjenner jeg deg rett;-)

Elin | Draumesidene sa...

Takk for inspirasjon, eg skal til å forandre på soverommet. Har takka ja til ei reportasje frå huset her til hausten, og har lyst å finne på noko kreativt ;) Men ikkje så lett å kome i gang. Men dette hjalp på!

Takk for så fin kommentar inne hos meg! Håper veka di blir fin fin!

klem,
e

Villa Fagerbakken sa...

Heisann!

Herlig inspirasjon... Og fin blogg!

Vi bygger hus, og har ikke helt fått rom til alt vi kunne tenkt oss i forbindelse med hovedsomverommet...men men det blir nok bra likevel: )

Legger meg til som følger jeg...så får jeg med meg fortsettelsen..

Ha en fin dag!

Klem Iris

ralfefarfars paradis sa...

Så spennende- høres herlig ut både med skråtak og dør ut. Vårt soverom ser ganske fælt ut- og det må gjøres noe drastisk der...så innimellom prøver jeg å lime luftbobler (de forrige eierne la veggfornyer som de ikke malte..og som de lot hunden klore på...)skrape litt- sparkle og pusse- veeeldig kjedelig med andre ord...nydelige inspirasjonsbilder du viser, ha en fin mandag- her skinner solen;)

Bjørkli Søndre sa...

Flotte inspirasjonsbilder!

Det er noen valg å ta ja. Vi har nettopp pusset opp soverommet. Står igjen å pusse opp to gamle nattbord og lage sengegavl. Valgte farger helt motsatt av det jeg ellers bruker for å få en kontrast i huset. Vi er kjempefornøyde. Ligger mange bilder på bloggen min. Kanskje du kan få litt inspirasjon!

Gleder meg til å se hva du ender opp med!