torsdag 17. mai 2012

Nasjonaldagen



















Da var årets 17mai feiring vel overstått, og jeg har havnet på sofaen med beina høyt!
Vi har hatt en veldig koselig dag, med lunsjbesøk av familien, skoletog og aktiviteter på skolen!

På bildene over ser dere årets 17 mai borddekning, både til lunsj og kaffen.
Inspirasjon til bordkortene fant jeg hos Fru Fly
Synes det var så lurt å bruke pikekyss som bordkortholdere - så det måtte testes ut!

Under ser dere minsten i ny bunad - han var så fin i finstasten idag!



Har du hatt en fin feiring?


6 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhhh härliga bilder och jag ser att jag är med vid bordet hihi. Stor kram A

Unknown sa...

Gratulerer med dagen!!
Her har vi storkooosa oss ♥
Nyyyydelig dekket bord!!
Og jeg fallt helt for juice-maskinen, hvor er den fra troo....?

Flotte bilder!!

siri sa...

Kjekt å treffe på deg i dag ;)
Kjempeflott oppdekking! MÅ spørre hvor du har fått tak i den kule punsj-bollen med kran... Kanonstilig!!
Siri

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint du hadde gjort det!

Håper dere hadde en fantastisk dag! :)

Fruehuset sa...

Så flott bord!
Skikkelig 17.mai følelse:)
Likte veldig godt bordkortene, og ikkje minst kakene såg jo superlekre ut.

Vi hadde ei supert feiring i byn hos venner:)

Heims verden sa...

Nyyydelige bilder fra deres 17 mai:D Gøy å gjøre litt ut av det, du hadde pyntet så flott! Jeg lurer også på hvor den juicebeholderen er fra, slik ønsker jeg meg noe veldig;)