søndag 18. desember 2011

Snart jul....




Julepyntingen er igang, og har forsåvidt pågått en stund. 
Her ser du sjenken på kjøkkenet med ett snev av jul!

Synes disse miiiini juletrærne fra Plantasjen var så søte og julete. 
En julestjerne har også kommet på plass. 
Er ikke så veldig glade i røde julestjerner, ikke fordi jeg ikke bruker rødt i julepytingen, 
men synes av en eller annen grunn at de hvite er mye finere!

Glasskrukken var helt full med skumnisser forrige helg - 
men som dere ser - 
så går de unna!

...........

Det har jammen ikke vært mye innlegg fra meg nå i desember. 
Så langt har dette vært en utrolig hektisk måned både på jobb og på hjemmebane, 
og plutselig var det 4 søndag i advent før jeg sukk for meg.

Til nå synes jeg dessverre førjulstiden har vært mer "kaos" enn kos.....

Men fra nå blir det roligere på jobb
alle skole/barnehage avslutninger og feiringer er unnagjort
 alle sosiale arrangementer er overstått
julekort er laget og sendt
gaver er innkjøpt

....pust inn - pust ut...

Nå skal jeg kose meg med den siste gaveinnpakningen, jobbe noen dager  -  og så...

En deilig juleferie på landet!

Gjett om vi gleder oss!

Både store og små!



6 kommentarer:

Marianne på landet sa...

Kjenner til den følelsen! Desember som egentlig skal gi rom for kos og hygge, spesielt med familie suser forbi, fylt med ting en bare MÅ gjøre før en kan begynne med kosen. Godt en har 6 dager igjen av adventstiden selv om det fjerde lyset er tent ;)

Håper resten av din adventstid blir akkurat slik du ønsker :)

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint julepyntet det blir!
Ingen stress her... men godt det roer seg hos dere n¨..nyt!
klem

Mette W. Sørensen sa...

Skøn blog og dejligt hjem du har. Det lille træ har jeg selv lige købt og synes det er så sødt. Hhmm skum nisser;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselige bilder. ♥ Jeg har nå notert meg hva jeg skal kjøpe i morgen - juletre til å ha på kjøkkenet! ♥

Håper dere får gode dager mot jul, og en flott juletid!

V :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Slik ble det her også, endel reising denne måneden, men kosen kommer sikkert!!
Ha en fin uke, KLem Anna

Therese sa...

Så fin blogg du har :)