onsdag 21. desember 2011

Juleferie!

 I

Selv om vi ikke skal feire jul hjemme i år, så må vi likevel pynte litt. Vi kommer tilbake i romjulen, så da hadde det vært stusselig om det ikke minnet om jul her hjemme også.
I tillegg er det jo i ventetiden vi pynter...innen 1 nyttårsdag pleier julen å være "borte vekk" her i huset.

Her ser der litt mer fra kjøkken pyntingen. I år havnet sviblene i en gammel kakeboks jeg sikret meg på Fretex i fjor...tror jeg....
uansett så synes jeg det gjorde seg!

Kreativ pynting av ventilatoren står mannen for, og jeg synes jammen det gjorde seg også...morsomt var det hvertfall!

..........
Ja da var det jammen blitt juleferie for min del! Deilig! 
Alt er under kontroll. 

Litt pakking i morgen mens ungene har siste skoledag 
- før det bærer ut på landet hvor vi skal feire jul med mine foreldre og søster!

De har allerede vært der ute en liten uke, og kjenner jeg dem rett, venter ett klappet og klart julehus med 100% magisk julestemning!

 Gleeeeeeeeeeder meg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

syns de sviblene dine i kakeboksen var så fine jeg - min svibel springer kanskje ut til påske - det er jammen siste gang jeg kjøper en så lite utsprunget svibel, men som regel så blomstrer de jo av før Jul, så jeg trodde jeg sikret meg ved å kjøpe den før 1 desember....
På mandag fikk jeg ikke tak i på løk, så jeg kjøpte avkuttet - lagdt det kjølig og mørkt sammen med rosene så jeg håper det blir perfekt.
Ønsker deg og dine en riktig riktig fin og koselig Jul, jeg skal ha fult hus hele jula jeg, men det har jeg nå valgt selv da;-)
Klemf ra meg